Site icon Експерт

“Ощадбанк” вийшов на новий рівень: видає клієнтам у борг їхні особисті кошти

Українці скаржаться на умови обслуговування у державному “Ощадбанку”, який фактично видає клієнтам у борг їхні власні заощадження. Про це свідчить відповідний відгук на порталі “Мінфін“.

Клієнтка “Ощада” заявила, що скористалася послугою “Мобільні заощадження”, а потім вивела заощадження на поточний рахунок. Нічого не підозрюючи жінка скористалася, як вона вважала, власними коштами.

Якщо Ви переводите кошти з мобільних заощаджень на свій поточний картковий рахунок, то тепер особисті перекази вони опрацьовують кілька днів, я отримала переказ і через кілька годин ним скористалася“, – поділилася українка.

Однак виявилось, що гроші фактично їй ще не належали, оскільки банк не опрацював платіж. Вийшло, що “Ощадбанк” надав українці в борг її кошти.

Вони не встигли обробити платіж, і тому типу видали у борг мені мої власні гроші. Після цього я перевела гроші з мобільних заощаджень і вже більше двох годин ці гроші не активні. Підтримка мені сказала, що ці кошти можуть бути доступні протягом двох днів“, – поскаржилася клієнтка.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Читати повну версію