Site icon Експерт

Ні зняти, ні переказати: Ощадбанк “заморожує” заощадження клієнтів

Державний “Ощадбанк” обмежує клієнтам доступ до особистих грошей, “заморожуючи” їхні рахунки. При цьому оперативно зняти обмеження – майже нездійсненне завдання. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.

Зі скаргою на дії фінустанови звернувся військовослужбовець. Клієнт заявив, що “Ощад” раптово заблокував рахунок через велику кількість операцій.

Карта “Ощадбанку”. Фото: скрін youtube

Одного чудового дня, а саме 21.03 прийшла смс від банку, що у зв’язку з фінмоніторингом встановлені обмеження по карті, будучи в лавах ЗСУ дійсно проводжу багато платежів через перекази на інші карти“, – поділився клієнт.

Незабаром чоловік з’явився у відділення банку, надав роз’яснення щодо транзакцій, а також виконав інші вимоги. Однак це не привело до зняття блокування.

Карта “Ощадбанку”. Фото: скрін youtube

Клієнт обурився, що понад місяць не може виконувати жодних фінансових операцій та скористатися власними коштами.

На сьогоднішній день карта досі заблокована, телефоном кажуть йти у відділення, у відділенні чекайте. На моє запитання скільки ще чекати нічого не говорять, нині на карті більше 70 тис, а саме головне що на цей рахунок можна переказати кошти“, – обурився українець.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Читати повну версію