Клієнти державного “Ощадбанку” скаржаться на зникнення грошей із карткових рахунків. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.
До “Ощада” звернувся клієнт, у якого з картки зникла досить відчутна сума – 2500 гривень.
Чоловік зазначив, що картку використав виключно для зняття готівки у банкоматі й не “світив” її дані в інтернеті. При цьому у банку неохоче прийняли заявку на повернення коштів і за 2 місяці питання так і не вирішили.
“Даною карткою я не користувався в інтернеті та не робив жодних оплат, лише зняття готівки в АТМ. У банку довго не хотіли приймати заявку на повернення коштів, але, врешті, через місяць заявку створили та заявили, що термін обробки 2 місяці. Минуло 2 місяці, але відповіді досі немає“, – написав українець.
Клієнт “Ощада” поскаржився на байдужість з боку фінустанови та підкреслив, що за весь час не отримав жодного пояснення щодо зникнення грошей.
“Від банку жодних пояснень, взагалі комунікація з клієнтом відсутня, просто жахливий сервіс, заявку подати це велика складність, треба бігати ледь на по всім відділенням міста для цього“, – обурився клієнт.
У середу, 8 січня, понад 20 людей зазнали поранень, коли слон раптово став агресивним під…
У США стався курйозний інцидент за участю скандального пасажира, який ледь не влаштував авіакатастрофу. Чоловік відкрив аварійний…
Ірина Хитрик - мати п'ятирічної доньки. До повномасштабного вторгнення вони жили в Києві. Як допомогли їм…
Українцям не варто очікувати підвищення тарифів на електроенергію найближчим часом, натомість держава розширила перелік пільгових…
Засновник месенджера Telegram Павло Дуров висміяв генерального директора компанії Meta Марка Цукерберга після обіцянки зробити Facebook…
Кремль "пробив чергове дно" у своєму намаганні повністю асимілювати населення тимчасово окупованих територій України. Як…