Клієнти державного “Ощадбанку” скаржаться на зникнення грошей із карткових рахунків. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.
До “Ощада” звернувся клієнт, у якого з картки зникла досить відчутна сума – 2500 гривень.
Чоловік зазначив, що картку використав виключно для зняття готівки у банкоматі й не “світив” її дані в інтернеті. При цьому у банку неохоче прийняли заявку на повернення коштів і за 2 місяці питання так і не вирішили.
“Даною карткою я не користувався в інтернеті та не робив жодних оплат, лише зняття готівки в АТМ. У банку довго не хотіли приймати заявку на повернення коштів, але, врешті, через місяць заявку створили та заявили, що термін обробки 2 місяці. Минуло 2 місяці, але відповіді досі немає“, – написав українець.
Клієнт “Ощада” поскаржився на байдужість з боку фінустанови та підкреслив, що за весь час не отримав жодного пояснення щодо зникнення грошей.
“Від банку жодних пояснень, взагалі комунікація з клієнтом відсутня, просто жахливий сервіс, заявку подати це велика складність, треба бігати ледь на по всім відділенням міста для цього“, – обурився клієнт.
Україна не здійснюватиме примусових заходів для повернення своїх громадян із-за кордону. Влада прагне, аби повернення…
Підвищення податків в Україні наприкінці минулого року вже спровокувало хвилю закриття фізичних осіб-підприємців. І вірогідно,…
На тлі наближення інавгурації нового президента США Дональда Трампа, який має намір “посадити Росію та…
В Україні існує ціла низка підстав для цілком законного припинення нарахування пенсійних виплат. У Пенсійному фонді пояснили,…
Яєчна шкаралупа це високоефективне натуральне добриво для підвищення врожайності, але просто розкидати її недостатньо, і…
Дональд Трамп-молодший, син обраного президента США Дональда Трампа, прямує до Гренландії і проведе там зустрічі. Він прибуде…