Українець поскаржився на хитрий хід Ощадбанку — отримав SMS про підключення послуги “оплата частинами”, але на ділі все виявилось зовсім не так просто. Про це чоловік написав у Facebook на сторінці банку.
За його словами, після оформлення заявки через застосунок за п’ять хвилин йому подзвонили з банку та сказали: щоб отримати “оплату частинами”, треба прийти до відділення з паспортом і кодом. “Як це зрозуміти? Начебто зробив усе онлайн, а тепер ще й відпрошуйся з роботи… Ну не смішно”, — обурюється клієнт.
У результаті чоловік відмовився від пропозиції Ощадбанку та скористався аналогічною послугою в іншому банку — де все оформив у додатку за декілька хвилин, без жодних черг.
У відповідь у самому Ощадбанку пояснили: SMS була лише інформаційною, насправді “оплата частинами” — це кредитна карта, і оформити її зараз можна лише у відділенні з документами. “Послуги та пропозиції у різних банках справді різняться, якщо для вас наша буде актуальна — будемо раді бачити”, — зазначили у банку.