Categories: Фінанси

Гроші в небезпеці: як шахраї обманюють клієнтів Ощадбанку через Telegram

В Україні банківські установи постійно вдосконалюють свої сервіси. Завдяки цьому користувачі мають змогу проводити різні операції, розв’язувати питання через мобільні додатки банків або ж використовуючи чат-боти в месенджерах, таких як Telegram. Однак, разом зі зручностями зростає і ризик натрапити на шахраїв, як це сталося з клієнтом Ощадбанку.

Про це стало відомо з порталу “Мінфін”.

Як ошукали клієнта Ощадбанку

Клієнт повідомив, що мав депозит в Ощадбанку і хотів його переоформити на новий строк через мобільний додаток. Оскільки йому це не вдалося зробити, він звернувся за допомогою до чат-бота в Telegram.

Проте, в Telegram існує кілька чат-ботів Ощадбанку, і клієнт натрапив на шахрайський бот.

“Все виглядало так, наче це офіційний чат-бот банку, але виявилося, що це були шахраї. Через застосунок Ощадбанку вони списали всі гроші мої до останньої копійки”, – йдеться у скарзі.

Клієнт подав заяву в поліцію, як йому порадили співробітники банку, і отримав витяг з досудового слідства, який приніс до банківської установи. Однак, відповідь працівниці банку була недоброзичливою: вона заявила, що банк не поверне кошти, оскільки клієнт сам винен у ситуації.

Вона також зазначила, що для розгляду заяви необхідно сплатити 900 гривень, але при цьому попередила, що немає сенсу цим займатися, оскільки шансів на повернення коштів немає.

Клієнт також висловив своє обурення тим, що банк не запропонував жодних порад щодо безпечного використання своїх сервісів та не забезпечив належного захисту від шахраїв.

“Інші банки при проведенні транзакцій надсилають SMS-повідомлення з сумою списання та кодом підтвердження, тоді як Ощадбанк надсилає лише код та “нікому не передавайте” і все”, – додав користувач.

Клієнт Ощадбанку повідомив про намір обходити стороною цю установу та радитиме це робити та своїм знайомим.

На цю скаргу представники банку не відреагували. Проте, важливо зазначити, що у цьому разі установа й дійсно не винна перед клієнтом.

Українцям варто бути обачнішими та користуватися лише офіційними чат-ботами та службою підтримки. Це допоможе уникнути від втрати коштів.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Українцям розповіли, в якій валюті краще тримати гроші: чи варто вкладати кошти в долари

Вкладення коштів у різні активи може допомогти захистити заощадження і навіть заробити на них. Наприклад,…

2 хв. ago

Гонконгом шириться нова смертельна хвороба: померли вже четверо людей

У Гонконзі (адміністративний район КНР) поширюється смертоносна бактеріальна інфекція. Відомо вже про чотири летальні випадки. Як…

14 хв. ago

Затримання “Тринадцятого”: у телеграм-каналі воєнного злочинця справжня істерика

У телеграм-каналі Єгора Гузенка справжня істерика. Так, небайдужі закликають правоохоронців припинити знущання з затриманого. Про…

23 хв. ago

Не до кінця втрачені: вчені виявили незвичайну рису характеру психопатів

Нещодавні дослідження показали, що, хоча психопати часто сприймаються як позбавлені емпатії, вони здатні розуміти емоції…

33 хв. ago

3,5-метровий Дракула з величезними крилами: названо найбільшу істоту на Землі, що літає (фото)

Історія Землі налічує понад 4,5 мільярда років і за цей час вона встигла стати домівкою…

42 хв. ago

Посилки з AliExpress стануть розкішшю: нові правила позбавлять дешевого шопінгу

Голова комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев під час…

50 хв. ago