Categories: Фінанси

Гроші в небезпеці: як шахраї обманюють клієнтів Ощадбанку через Telegram

В Україні банківські установи постійно вдосконалюють свої сервіси. Завдяки цьому користувачі мають змогу проводити різні операції, розв’язувати питання через мобільні додатки банків або ж використовуючи чат-боти в месенджерах, таких як Telegram. Однак, разом зі зручностями зростає і ризик натрапити на шахраїв, як це сталося з клієнтом Ощадбанку.

Про це стало відомо з порталу “Мінфін”.

Як ошукали клієнта Ощадбанку

Клієнт повідомив, що мав депозит в Ощадбанку і хотів його переоформити на новий строк через мобільний додаток. Оскільки йому це не вдалося зробити, він звернувся за допомогою до чат-бота в Telegram.

Проте, в Telegram існує кілька чат-ботів Ощадбанку, і клієнт натрапив на шахрайський бот.

“Все виглядало так, наче це офіційний чат-бот банку, але виявилося, що це були шахраї. Через застосунок Ощадбанку вони списали всі гроші мої до останньої копійки”, – йдеться у скарзі.

Клієнт подав заяву в поліцію, як йому порадили співробітники банку, і отримав витяг з досудового слідства, який приніс до банківської установи. Однак, відповідь працівниці банку була недоброзичливою: вона заявила, що банк не поверне кошти, оскільки клієнт сам винен у ситуації.

Вона також зазначила, що для розгляду заяви необхідно сплатити 900 гривень, але при цьому попередила, що немає сенсу цим займатися, оскільки шансів на повернення коштів немає.

Клієнт також висловив своє обурення тим, що банк не запропонував жодних порад щодо безпечного використання своїх сервісів та не забезпечив належного захисту від шахраїв.

“Інші банки при проведенні транзакцій надсилають SMS-повідомлення з сумою списання та кодом підтвердження, тоді як Ощадбанк надсилає лише код та “нікому не передавайте” і все”, – додав користувач.

Клієнт Ощадбанку повідомив про намір обходити стороною цю установу та радитиме це робити та своїм знайомим.

На цю скаргу представники банку не відреагували. Проте, важливо зазначити, що у цьому разі установа й дійсно не винна перед клієнтом.

Українцям варто бути обачнішими та користуватися лише офіційними чат-ботами та службою підтримки. Це допоможе уникнути від втрати коштів.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Сповідь без священника. У Швейцарії церква встановила цифровий аватар Ісуса

У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…

6 години ago

Забудьте про пільги: пенсіонерів зроблять ще біднішим – за що тепер змусять заплатити

Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…

6 години ago

Грабіжницькі націнки: магазини штучно завищують ціни на основні продукти

Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…

7 години ago

Від мобілізації не втекти: дані, які важко заперечити – скільки українців ще призвуть

Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн ​​чоловіків віком від 25…

7 години ago

За американське авто можуть відібрати права: на що звернути увагу

В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…

7 години ago

Відповідь обов’язково буде: у Москві брязкають зброєю, сиплють погрозами та лякають світ Путіним

Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…

7 години ago