Categories: Фінанси

Гроші в небезпеці: як шахраї обманюють клієнтів Ощадбанку через Telegram

В Україні банківські установи постійно вдосконалюють свої сервіси. Завдяки цьому користувачі мають змогу проводити різні операції, розв’язувати питання через мобільні додатки банків або ж використовуючи чат-боти в месенджерах, таких як Telegram. Однак, разом зі зручностями зростає і ризик натрапити на шахраїв, як це сталося з клієнтом Ощадбанку.

Про це стало відомо з порталу “Мінфін”.

Як ошукали клієнта Ощадбанку

Клієнт повідомив, що мав депозит в Ощадбанку і хотів його переоформити на новий строк через мобільний додаток. Оскільки йому це не вдалося зробити, він звернувся за допомогою до чат-бота в Telegram.

Проте, в Telegram існує кілька чат-ботів Ощадбанку, і клієнт натрапив на шахрайський бот.

“Все виглядало так, наче це офіційний чат-бот банку, але виявилося, що це були шахраї. Через застосунок Ощадбанку вони списали всі гроші мої до останньої копійки”, – йдеться у скарзі.

Клієнт подав заяву в поліцію, як йому порадили співробітники банку, і отримав витяг з досудового слідства, який приніс до банківської установи. Однак, відповідь працівниці банку була недоброзичливою: вона заявила, що банк не поверне кошти, оскільки клієнт сам винен у ситуації.

Вона також зазначила, що для розгляду заяви необхідно сплатити 900 гривень, але при цьому попередила, що немає сенсу цим займатися, оскільки шансів на повернення коштів немає.

Клієнт також висловив своє обурення тим, що банк не запропонував жодних порад щодо безпечного використання своїх сервісів та не забезпечив належного захисту від шахраїв.

“Інші банки при проведенні транзакцій надсилають SMS-повідомлення з сумою списання та кодом підтвердження, тоді як Ощадбанк надсилає лише код та “нікому не передавайте” і все”, – додав користувач.

Клієнт Ощадбанку повідомив про намір обходити стороною цю установу та радитиме це робити та своїм знайомим.

На цю скаргу представники банку не відреагували. Проте, важливо зазначити, що у цьому разі установа й дійсно не винна перед клієнтом.

Українцям варто бути обачнішими та користуватися лише офіційними чат-ботами та службою підтримки. Це допоможе уникнути від втрати коштів.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Чому українські біженці вигідні чеській державі: пояснення економіста

Українські біженці у Чехії вигідні для місцевої економіки, бо платять багато податків та заповнюють робочі…

2 години ago

Відключення світла в Україні: як зменшити тривогу у дитини через темряву

Дитина, на відміну від дорослого, не завжди може легко переносити темряву через відключення світла. Спеціалісти…

2 години ago

У Росії оштрафують батьків дев’ятикласників за відмову слухати стоячи гімн «наддержави»

У російському Нальчику оштрафують батьків учнів дев'ятого класу, які на випускному відмовилися стати під час…

2 години ago

Штрафи за неявку у ТЦК можуть бути нескінченними: шлях до 160 тисяч – невеликий

Адвокат Лариса Кісь звернула увагу на серйозні проблеми, з якими стикаються чоловіки, які не приходять…

2 години ago

У Міноборони повідомили, скільки українців оновили свої дані через Резерв+

В Україні добігає кінця термін, коли українцям потрібно оновити свої військово-облікові дані у ТЦК, або через застосунок…

3 години ago

Ніколи не робіть це 07.07, бо трапиться біда

У неділю, маємо дзеркальну дату — 07.07.2024. Це означає, що нас чекає особливий день, сприятливий…

3 години ago