Categories: Фінанси

Гроші в небезпеці: як шахраї обманюють клієнтів Ощадбанку через Telegram

В Україні банківські установи постійно вдосконалюють свої сервіси. Завдяки цьому користувачі мають змогу проводити різні операції, розв’язувати питання через мобільні додатки банків або ж використовуючи чат-боти в месенджерах, таких як Telegram. Однак, разом зі зручностями зростає і ризик натрапити на шахраїв, як це сталося з клієнтом Ощадбанку.

Про це стало відомо з порталу “Мінфін”.

Як ошукали клієнта Ощадбанку

Клієнт повідомив, що мав депозит в Ощадбанку і хотів його переоформити на новий строк через мобільний додаток. Оскільки йому це не вдалося зробити, він звернувся за допомогою до чат-бота в Telegram.

Проте, в Telegram існує кілька чат-ботів Ощадбанку, і клієнт натрапив на шахрайський бот.

“Все виглядало так, наче це офіційний чат-бот банку, але виявилося, що це були шахраї. Через застосунок Ощадбанку вони списали всі гроші мої до останньої копійки”, – йдеться у скарзі.

Клієнт подав заяву в поліцію, як йому порадили співробітники банку, і отримав витяг з досудового слідства, який приніс до банківської установи. Однак, відповідь працівниці банку була недоброзичливою: вона заявила, що банк не поверне кошти, оскільки клієнт сам винен у ситуації.

Вона також зазначила, що для розгляду заяви необхідно сплатити 900 гривень, але при цьому попередила, що немає сенсу цим займатися, оскільки шансів на повернення коштів немає.

Клієнт також висловив своє обурення тим, що банк не запропонував жодних порад щодо безпечного використання своїх сервісів та не забезпечив належного захисту від шахраїв.

“Інші банки при проведенні транзакцій надсилають SMS-повідомлення з сумою списання та кодом підтвердження, тоді як Ощадбанк надсилає лише код та “нікому не передавайте” і все”, – додав користувач.

Клієнт Ощадбанку повідомив про намір обходити стороною цю установу та радитиме це робити та своїм знайомим.

На цю скаргу представники банку не відреагували. Проте, важливо зазначити, що у цьому разі установа й дійсно не винна перед клієнтом.

Українцям варто бути обачнішими та користуватися лише офіційними чат-ботами та службою підтримки. Це допоможе уникнути від втрати коштів.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Бригади стануть корпусами: Генштаб готує нову структуру для ЗСУ

Українська армія готується до серйозних змін. Генеральний штаб ЗСУ працює над реформою, яка pvsybnm традиційну…

5 хв. ago

Стінка на стінку: На Закарпатті працівники ліцею та батьки учнів влаштували масову бійку

Мирна буденність у Свалявському будівельному ліцеї на Закарпатті перетворилася на поле бою, де, схоже, хтось…

16 хв. ago

Україна у слабкій позиції, Путіну нема сенсу іти на переговори, – The Times

Для Володимира Путіна зараз немає особливого сенсу виходити на мирні переговори, оскільки Україна вже виснажена і…

25 хв. ago

Масштабне позбавлення пенсій у грудні: ПФУ поставив жорсткі вимоги

У грудні деякі пенсіонери в Україні можуть зіткнутися із призупиненням виплат, якщо вони не виконають…

33 хв. ago

Підбитий санкціями США, добитий “Орєшніком”: рубль стрімко дешевшає

У п'ятницю, 22 листопада, у Росії різко послабився рубль, реагуючи на нові санкції Сполучених Штатів. Курс…

40 хв. ago

Навіть ТЦК не зацікавлять: з якими проблемами не мобілізують

У 2024 році в Україні триває мобілізація, і багатьох цікавить, як хвороби серця та кровообігу…

49 хв. ago