Categories: Фінанси

Гроші в небезпеці: як шахраї обманюють клієнтів Ощадбанку через Telegram

В Україні банківські установи постійно вдосконалюють свої сервіси. Завдяки цьому користувачі мають змогу проводити різні операції, розв’язувати питання через мобільні додатки банків або ж використовуючи чат-боти в месенджерах, таких як Telegram. Однак, разом зі зручностями зростає і ризик натрапити на шахраїв, як це сталося з клієнтом Ощадбанку.

Про це стало відомо з порталу “Мінфін”.

Як ошукали клієнта Ощадбанку

Клієнт повідомив, що мав депозит в Ощадбанку і хотів його переоформити на новий строк через мобільний додаток. Оскільки йому це не вдалося зробити, він звернувся за допомогою до чат-бота в Telegram.

Проте, в Telegram існує кілька чат-ботів Ощадбанку, і клієнт натрапив на шахрайський бот.

“Все виглядало так, наче це офіційний чат-бот банку, але виявилося, що це були шахраї. Через застосунок Ощадбанку вони списали всі гроші мої до останньої копійки”, – йдеться у скарзі.

Клієнт подав заяву в поліцію, як йому порадили співробітники банку, і отримав витяг з досудового слідства, який приніс до банківської установи. Однак, відповідь працівниці банку була недоброзичливою: вона заявила, що банк не поверне кошти, оскільки клієнт сам винен у ситуації.

Вона також зазначила, що для розгляду заяви необхідно сплатити 900 гривень, але при цьому попередила, що немає сенсу цим займатися, оскільки шансів на повернення коштів немає.

Клієнт також висловив своє обурення тим, що банк не запропонував жодних порад щодо безпечного використання своїх сервісів та не забезпечив належного захисту від шахраїв.

“Інші банки при проведенні транзакцій надсилають SMS-повідомлення з сумою списання та кодом підтвердження, тоді як Ощадбанк надсилає лише код та “нікому не передавайте” і все”, – додав користувач.

Клієнт Ощадбанку повідомив про намір обходити стороною цю установу та радитиме це робити та своїм знайомим.

На цю скаргу представники банку не відреагували. Проте, важливо зазначити, що у цьому разі установа й дійсно не винна перед клієнтом.

Українцям варто бути обачнішими та користуватися лише офіційними чат-ботами та службою підтримки. Це допоможе уникнути від втрати коштів.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Принцеса Анна поділилася першою заявою після струсу мозку

Принцеса Анна поділилася своїм першим повідомленням після того, як її виписали з лікарні, де вона…

1 годину ago

Астронавти NASA застрягли в космосі на пів року через поломку корабля

Американські астронавти Баррі Вілмор та Суніта Вільямс, які мали повернутися на Землю після тижневої місії…

1 годину ago

В Україні з’явиться новий податок: ціни збільшаться на низку популярних продуктів

До Податкового кодексу введуть нову ставку податку на мінеральні та газовані води з додаванням цукру…

1 годину ago

Уряд погодився збільшити бронь від мобілізації для чиновників та працівників держструктур

Кабінет міністрів вніс зміни в організацію призову військовозобов’язаних громадян на військову службу під час мобілізації. Про це повідомив представник…

2 години ago

“Все глибша і глибша прірва”: Притула висловився про українців, що виїхали за кордон

Колишній телеведучий та волонтер Сергій Притула розкритикував владу за обмеження українців за кордоном на тлі посилення мобілізації.…

2 години ago

Євросоюз перестав купувати в України яйця та цукор без мита

Європейська комісія ухвалила рішення про введення скасованого раніше в рамках торговельного безвізу мита на два…

2 години ago