Categories: Фінанси

Гроші в небезпеці: як шахраї обманюють клієнтів Ощадбанку через Telegram

В Україні банківські установи постійно вдосконалюють свої сервіси. Завдяки цьому користувачі мають змогу проводити різні операції, розв’язувати питання через мобільні додатки банків або ж використовуючи чат-боти в месенджерах, таких як Telegram. Однак, разом зі зручностями зростає і ризик натрапити на шахраїв, як це сталося з клієнтом Ощадбанку.

Про це стало відомо з порталу “Мінфін”.

Як ошукали клієнта Ощадбанку

Клієнт повідомив, що мав депозит в Ощадбанку і хотів його переоформити на новий строк через мобільний додаток. Оскільки йому це не вдалося зробити, він звернувся за допомогою до чат-бота в Telegram.

Проте, в Telegram існує кілька чат-ботів Ощадбанку, і клієнт натрапив на шахрайський бот.

“Все виглядало так, наче це офіційний чат-бот банку, але виявилося, що це були шахраї. Через застосунок Ощадбанку вони списали всі гроші мої до останньої копійки”, – йдеться у скарзі.

Клієнт подав заяву в поліцію, як йому порадили співробітники банку, і отримав витяг з досудового слідства, який приніс до банківської установи. Однак, відповідь працівниці банку була недоброзичливою: вона заявила, що банк не поверне кошти, оскільки клієнт сам винен у ситуації.

Вона також зазначила, що для розгляду заяви необхідно сплатити 900 гривень, але при цьому попередила, що немає сенсу цим займатися, оскільки шансів на повернення коштів немає.

Клієнт також висловив своє обурення тим, що банк не запропонував жодних порад щодо безпечного використання своїх сервісів та не забезпечив належного захисту від шахраїв.

“Інші банки при проведенні транзакцій надсилають SMS-повідомлення з сумою списання та кодом підтвердження, тоді як Ощадбанк надсилає лише код та “нікому не передавайте” і все”, – додав користувач.

Клієнт Ощадбанку повідомив про намір обходити стороною цю установу та радитиме це робити та своїм знайомим.

На цю скаргу представники банку не відреагували. Проте, важливо зазначити, що у цьому разі установа й дійсно не винна перед клієнтом.

Українцям варто бути обачнішими та користуватися лише офіційними чат-ботами та службою підтримки. Це допоможе уникнути від втрати коштів.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Алкоголь, від якого варто відмовитися взимку: які ризики виникають

Зима — це час зниження температур та чималої кількості свят, які нерідко відзначають з алкоголем.…

8 хв. ago

Популярна столиця Європи введе податок для туристів: скільки доведеться заплатити

У 2026 році в Единбурзі офіційно запровадять туристичний податок, що стане першим таким випадком у Шотландії.…

18 хв. ago

До 25 тисяч штрафу: кому із військовозобов’язаних дали 3 тижні на проходження ВЛК

Військовозобов'язані громадяни України, які раніше отримали статус обмежено придатних до військової служби, повинні самостійно пройти…

25 хв. ago

Водіїв попередили про 3 схеми обману під час аварій з пішоходами

Шахраї часто використовують інсценування наїзду на пішохода, щоб змусити водіїв відкупитися і не ставати фігурантами…

32 хв. ago

Нові тарифи на газ та доставку: який “сюрприз” готує комуналка у 2025 році

Для багатьох українців, особливо у холодні місяці, платежі за газ та збори за доставку чинять…

41 хв. ago

Студентів, які не складуть іспит з базової загальновійськової підготовки, відрахують з ВНЗ

З першого вересня 2025 року у вищих навчальних закладах розпочнеться базова загальновійськова підготовка. У Міноборони…

50 хв. ago