У кожному бізнесі існують процеси, при яких використовуючи ручну працю не можна виключити помилки. Однак якщо поєднується технічний збій та людський фактор, то наслідки для когось можуть бути сумні.
Про один із випадків йдеться у відгуку на порталі Мінфін.
Так, українка розповіла, що мала потребу швидко переказати гроші на картку іншого банку. При цьому вона не була клієнткою ПриватБанку. І от після внесення коштів у термінал, стався технічний збій, через який вся сума залишилась “завислою”.
Жінка, не довго думаючи, звернулася до служби підтримки “Привату”, де їй запропонували повернути гроші на мобільний рахунок, так як вона не є клієнткою банку, а тому карти вона не має Зарахування коштів пообіцяли протягом кількох днів.
“Через 3 обіцяних дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону який я чула вперше і точно не могла його назвати при першій розмові з оператором“, – написала жінка у негативному відгуку.
Виявилося, що співробітник ПриватБанку припустився помилки й гроші були зараховані зовсім іншій людині.
“Помилка оператора — коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада що це невелика сума, але такі працівники — це фіаско“, – обурилася українка.
Вже у березні тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення будуть підвищені для частини побутових споживачів.…
Музичний клуб Mega Music під Варшавою (Польща) згорів ущент під час проведення благодійного концерту зі…
Американський міністр фінансів Скотт Бессант у ході візиту до Києва дав президенту Володимиру Зеленському лише…
Міністр закордонних справ Іспанії Хосе Мануель Альбарес повідомив, що європейські лідери планують 17 лютого у…
Дерева, які малювали у своїх роботах Леонардо да Вінчі та Піт Мондріан, приховують математику в їхніх розгалужених…
В Україні набув чинності новий закон, що забороняє проїзд транспортних засобів територією природно-заповідного фонду. Відповідно до…