У кожному бізнесі існують процеси, при яких використовуючи ручну працю не можна виключити помилки. Однак якщо поєднується технічний збій та людський фактор, то наслідки для когось можуть бути сумні.
Про один із випадків йдеться у відгуку на порталі Мінфін.
Так, українка розповіла, що мала потребу швидко переказати гроші на картку іншого банку. При цьому вона не була клієнткою ПриватБанку. І от після внесення коштів у термінал, стався технічний збій, через який вся сума залишилась “завислою”.
Жінка, не довго думаючи, звернулася до служби підтримки “Привату”, де їй запропонували повернути гроші на мобільний рахунок, так як вона не є клієнткою банку, а тому карти вона не має Зарахування коштів пообіцяли протягом кількох днів.
“Через 3 обіцяних дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону який я чула вперше і точно не могла його назвати при першій розмові з оператором“, – написала жінка у негативному відгуку.
Виявилося, що співробітник ПриватБанку припустився помилки й гроші були зараховані зовсім іншій людині.
“Помилка оператора — коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада що це невелика сума, але такі працівники — це фіаско“, – обурилася українка.
Кросівки – це зручне та популярне взуття, яке часто вибирають для щоденного використання. Однак, якщо…
В Україні чоловіки молодші 25 років загалом не підлягають обов'язковому призову на військову службу. Однак…
В Україні виплачують понад 100 тис. грн компенсації компаніям, які надають роботу ветеранам з інвалідністю.…
Одна з найпоширеніших ситуацій, з якою стикаються військовозобов’язані громадяни України, — скасування бронювання або відстрочки…
Українці невдовзі можуть зіткнутися зі зростанням цін на інтернет та зниженням якості обслуговування, особливо у…
Пенсіонерам і студентам можуть призначити доплати до виплат від держави. Якщо вони проживають, працюють або навчаються…