Клієнти ПриватБанку масово скаржаться, що фінустанова розриває договори в односторонньому порядку та залишає їх без грошей.
Новорічні свята та Різдво не завадили тому, що українці залишилися без рахунків .
Про це повідомили кілька клієнтів банку на аналітичному сайті Мінфіну.
Українець нарік, що банк не дав йому достатньо часу для того, щоб оновити дані та розірвав із ним договір 1 січня. Він отримав повідомлення від Привату за кілька днів до Нового року та запланував зайнятися цим питанням вже після свят, але не встиг.
“27 грудня в Приват24 з’явилося спливаюче повідомлення, що потрібно пройти актуалізацію даних і кнопка “нагадати пізніше”. Термінів, коли це потрібно зробити, звичайно, не було. Через дії актуалізувати не вдалося (відбулася помилка). це рішення .
У фінустанові пояснили, що такі речі пов’язані з тим, що ПриватБанк стежить за безпекою та дотриманням правил фінансового моніторингу в Україні.
Ще одна жінка поскаржилася на розірвання договору обслуговування без її згоди. Однак у її випадку банк вже більше двох тижнів не повертає їй гроші, надіслані на її рахунок.
“Рахунок закритий 7 грудня. Пенсійний фонд переказав 10000 гривень на цей закритий рахунок 22 грудня. Сільська рада перевела суму 2250 гривень. 25 грудня 2024 року. І… вибачте з кінцями… Грошей немає! Сьогодні 13.01.25 рік Я не можу отримати ці гроші. Подавала дві заяви. “
На півночі Італії почали платити по 100 тисяч євро тим, хто готовий переїхати в гірські…
Мішки під очима — не просто про втому чи косметику. Це може бути сигнал про…
Студенти більше не можуть спати спокійно. У квітні ТЦК активніше перевірятимуть навчальні довідки. І якщо…
Кривава драма на Волині. У ніч проти 30 березня біля лісу в Луцькому районі невідомий…
В Україні знову повернули обов’язкові перевірки лічильників. І хто проґавить — платитиме не за себе,…
В Україні від квітня 2025-го посилюється відповідальність за спроби “вислизнути” від мобілізації. І мова вже…