Українці скаржаться, що через неуважність працівників ПриватБанку втрачають свої гроші. Про один із випадків йдеться у відгуку на порталі “Мінфін“.
Українка, не являючись клієнткою ПриватБанку, скористалася терміналом для переказу коштів на картку іншого банку, іншій особі. Однак після внесення грошей у роботі пристрою стався збій і вся сума “зависла”.
Жінка звернулася до служби підтримки “Привату”, де їй запропонували повернути гроші на мобільний рахунок, оскільки вона не є клієнткою. Зарахування коштів пообіцяли протягом кількох днів.
“Через 3 обіцяних дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону який я чула вперше і точно не могла його назвати при першій розмові з оператором“, – написала жінка.
Виявилося, що співробітник ПриватБанку припустився помилки й гроші були зараховані зовсім іншій людині.
“Помилка оператора — коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада що це невелика сума, але такі працівники — це фіаско“, – обурилася українка.
Меланія Трамп давно звикла до життя, сповненого розкоші, діамантів і званих вечерь у Білому домі.…
У першому кварталі 2025 року українці сплатили 2,56 млрд грн податку за "зайві" метри власної нерухомості, що…
Після початку повномасштабного вторгнення Росії предмети, що мають національне значення, набули ще більш особливої популярності серед українців.…
Дональд Трамп-молодший, мега-донор Омід Малик та кілька інших інвесторів запускають клуб лише за запрошеннями, членство…
Перекази між власними рахунками в межах одного банку зазвичай не обмежуються.Клієнт може вільно переказувати кошти…
Президент Дональд Трамп і його адміністрація цього тижня розкажуть про досягнення його перших 100 днів на…