Українці постають перед труднощами при спробі зняти готівку через банкомати державного “Ощадбанку”. Про це свідчить скарга на порталі “Мінфін“.
Клієнти скаржаться, що при спробі зняти готівку через банкомат пристрій виконує операцію не коректно. Вказана сума списується з рахунку, але на руки не видається.
У результаті чекати на свої гроші українцям доводиться до 120 днів, оскільки саме такі терміни розв’язання проблеми називають у фінустанові.
“5 грудня банкомат списав 4000 грн з картки, а готівки не видав, сьогодні вже 19 грудня. Написали чекати ще до 120 днів, мовляв, карта іншого банку“, – поділився клієнт.
Клієнти, які зіткнулися з такою проблемою, почали припускати, що банк може отримувати вигоду з таких ситуацій.
“Ощадбанк, зрозуміло, зацікавлений встановлювати несправне обладнання, потім затягувати такі справи наживатися на людях навіть в умовах війни. Що тут скажеш… що можна з’ясовувати 4 місяці? Хіба що придумати причину, щоб не повернути мої гроші“, – обурився клієнт.
В “Ощаді” офіційно на скаргу не відреагували.
В Україні почалася справжня революція у сфері контролю за порушеннями правил дорожнього руху. Водії тепер…
У Франції на телебаченні розповіли історію однією француженки, яка стала жертвою шахраїв в мережі. Використавши…
З 1 січня 2025 року мінімальна заробітна плата в Польщі становить 4 666 злотих (понад…
The New York Times оприлюднила ексклюзивні подробиці того, як адміністрація Байдена запобігла потенційній авіакатастрофі, яку…
Комунальне підприємство "Дніпроводоканал" 20 грудня 2024 року підписало контракт на реконструкцію водогону в Дніпрі з…
Правоохоронці можуть затримувати громадянина, який чинить злісну непокору або працівникам поліції, або співробітникам ТЦК. Це…