Українці постають перед труднощами при спробі зняти готівку через банкомати державного “Ощадбанку”. Про це свідчить скарга на порталі “Мінфін“.
Клієнти скаржаться, що при спробі зняти готівку через банкомат пристрій виконує операцію не коректно. Вказана сума списується з рахунку, але на руки не видається.
У результаті чекати на свої гроші українцям доводиться до 120 днів, оскільки саме такі терміни розв’язання проблеми називають у фінустанові.
“5 грудня банкомат списав 4000 грн з картки, а готівки не видав, сьогодні вже 19 грудня. Написали чекати ще до 120 днів, мовляв, карта іншого банку“, – поділився клієнт.
Клієнти, які зіткнулися з такою проблемою, почали припускати, що банк може отримувати вигоду з таких ситуацій.
“Ощадбанк, зрозуміло, зацікавлений встановлювати несправне обладнання, потім затягувати такі справи наживатися на людях навіть в умовах війни. Що тут скажеш… що можна з’ясовувати 4 місяці? Хіба що придумати причину, щоб не повернути мої гроші“, – обурився клієнт.
В “Ощаді” офіційно на скаргу не відреагували.
Упродовж не одного десятиліття людям не дає спокою загадка Лохнеського чудовиська. Алан Маккенн, засновник організації…
В Астрахані запроваджували режим тимчасової заборони на приймання та випускання повітряних суден. Рейси на виліт і на…
Процес вручення повісток через пошту в Україні вже розпочався, чи піднявся рівень мобілізації? Олег Коротченко,…
2024 рік став справжнім проривом для світу технологій. Гаджети, які ще вчора здавалися фантастикою, сьогодні…
Відключення електроенергії стали викликом для багатьох, адже смартфон – це не лише засіб спілкування, а…
Україна готується до суттєвого підвищення тарифів на електроенергію з 1 червня 2025 року. Очікувана мінімальна…