Українці постають перед труднощами при спробі зняти готівку через банкомати державного “Ощадбанку”. Про це свідчить скарга на порталі “Мінфін“.
Клієнти скаржаться, що при спробі зняти готівку через банкомат пристрій виконує операцію не коректно. Вказана сума списується з рахунку, але на руки не видається.
У результаті чекати на свої гроші українцям доводиться до 120 днів, оскільки саме такі терміни розв’язання проблеми називають у фінустанові.
“5 грудня банкомат списав 4000 грн з картки, а готівки не видав, сьогодні вже 19 грудня. Написали чекати ще до 120 днів, мовляв, карта іншого банку“, – поділився клієнт.
Клієнти, які зіткнулися з такою проблемою, почали припускати, що банк може отримувати вигоду з таких ситуацій.
“Ощадбанк, зрозуміло, зацікавлений встановлювати несправне обладнання, потім затягувати такі справи наживатися на людях навіть в умовах війни. Що тут скажеш… що можна з’ясовувати 4 місяці? Хіба що придумати причину, щоб не повернути мої гроші“, – обурився клієнт.
В “Ощаді” офіційно на скаргу не відреагували.
Справа в тому, що всі товари з секонд-хенду проходять обов'язкове термічне оброблення та прання. Внаслідок…
Пасажирський лайнер компанії Azerbaijan Airlines, що здійснював рейс з Баку до Грозного, було збито у районі,…
Сніданок — це старт вашого дня. Від того, що ви покладете на тарілку вранці, залежить…
Українські автомобілісти опинилися під прицілом патрульної поліції, яка почала масово штрафувати водіїв із простроченими посвідченнями.…
Новообраний президент Сполучених Штатів Дональд Трамп заявив, що під час його президентства американці будуть претендувати на приєднання…
Фінляндія не виключає версії про умисне пошкодження підводної лінії електропередач у Фінській затоці. Про це повідомляє Aftonbladet. Представник…