Клієнт ПриватБанку зіштовхнувся із проблемою при спробі внести 12 300 грн на свій картковий рахунок через термінал.
Під час транзакції сталася системна помилка, і хоча апарат роздрукував чек, що підтверджує збій, гроші на рахунок не було зараховано.
Після звернення до служби підтримки банку клієнт не отримав негайного рішення. Замість оперативного повернення коштів йому повідомили, що ситуація буде розглянута без будь-яких гарантій компенсації.
Період очікування залишив його в невіданні щодо того, чи взагалі повернуть загублені кошти.
Випадки, коли термінали чи банкомати ПриватБанку некоректно обробляють транзакції, нерідкі. Клієнти повідомляли про ситуації, коли їх рахунки списуються, але готівка не видається через технічні неполадки.
Багато користувачів висловлюють невдоволення повільним часом реагування та відсутністю негайного вирішення таких проблем з боку банку.
Іноді трапляються ситуації, що стояти в черзі до примірювальної немає часу, але дуже подобається справа.…
Відомий французький актор та громадянин Росії Жерар Депардьє, який постав перед судом через звинувачення у сексуальному…
В істориків майбутнього буде багато запитань до нашого покоління. Користувачі інтернету попросили найрозумнішу нейромережу для генерації…
В Україні триває дія військового стану, а також відбуваються заходи щодо загальної мобілізації. Деякі військові…
Президент США Дональд Трамп висловив думку, що Гренландія є важливою для Сполучених Штатів з точки…
Зазначається, що раніше деякі категорії пенсіонерів, а саме: особи, які отримали довідку ВПО до 24…