“Ощадбанк” наживається на пенсіонерах, списуючи приховані комісії та нав’язуючи непотрібні послуги. Про це заявляє клієнтка державного банку у своєму відгуку на порталі “Мінфін“.
Українка стверджує, що “Ощадбанк” не до кінця чесний із клієнтами у питанні надання деяких послуг. Зокрема, вона заявила, що фінустанова нібито нараховує приховані комісії та нав’язує платні послуги пенсіонерам.
“Вони не тільки обраховують вкладників депозитів, а й наживаються на простих пенсіонерах (вигадуючи всілякі приховані комісії за картками). Та ще й постійно нав’язують платний СМС-банкінг. Ось так наживаються на людях та ще під час війни!“, – обурилася клієнтка.
За словами українки, неприємний досвід обслуговування отримала і вона. Термін її депозиту закінчився і вона вирішила відкрити новий, однак у банку з якоїсь причини відмовили та заявили, що потрібно почекати місяць. У результаті клієнтці довелося погодитись на нижчу відсоткову ставку.
“Я вже близько 20 років користуюся послугами різних банків, але з таким ставленням до клієнтів я зіткнулася вперше“, – додала жінка.
Ідея міністра фінансів Сергія Марченка про розкриття банківської таємниці в Україні має низку загроз. Таке рішення може…
Військовозобов'язаному синові народного депутата Петра Порошенка Олексію, нібито загрожує штраф через неявку за військовим порядком.…
Україна без підтримки США та НАТО не зможе зберегти свою незалежність після нападу Росії. Таку думку висловила колишня…
На спеціалізованих порталах, зокрема на популярному сайті OLX, часто публікуються оголошення про продаж елітних порід тварин, що…
В Україні багато хто здивується, що за користування радіо у власному автомобілі можуть стягувати штрафи.…
Піджак - це не просто класика, а один з головних трендів 2025 року. У новому…