Клієнти ПриватБанку обурені бездіяльністю установи у випадках шахрайства, коли зловмисники незаконно відкривають кредити на їх дані.
Вони також критикують банк за те, що він продовжує нараховувати відсотки за такі кредити під час розслідування. Про це стало відомо з порталу “Мінфін”.
Один із клієнтів поділився, що шахраї отримали доступ до телефону його дочки і взяли кредити на суму 78 тисяч гривень. Дочка заздалегідь зверталася на гарячу лінію банку з повідомленням про підозрілі дії, але оператор не зрозумів її звернення.
Згодом банк без перевірки видав кредити, навіть не зателефонувавши для підтвердження. Клієнт сказав, що постраждала — непрацююча жінка з дитиною — стала жертвою шахрайства, хоча банк мав всі підстави для блокування операцій.
Навіть після подання заяви в поліцію та відкриття судового провадження банк продовжує списувати відсотки та не інформує про хід розслідування.
ПриватБанк не надав чіткого пояснення ситуації, проте в подібних випадках заявляє, що працює над покращенням систем захисту клієнтів. Установа зазначає, що повернення коштів і розшук шахраїв лежать у компетенції правоохоронних органів.
У столиці викрили черговий випадок нецільового використання бюджетних коштів. Цього разу “на гарячому” викрили посадовців…
Будь-яка пауза у бойових діях має призвести до негайних виборів в Україні. Таку думку на…
Пʼятниця буде в Україні вологою, з дощем та мокрим снігом. Про це повідомила синоптикиня Наталія Діденко у соцмережах.…
Екстрені служби існують, щоб рятувати життя, але деякі люди ставляться до цього безвідповідально. Щодня вони…
Українська оборона на Донбасі зазнала краху, повідомляє видання Neue Zürcher Zeitung. Журналісти стверджують, що Сили…
Президенти США протягом своєї історії неодноразово ставали об'єктами численних міфів та легенд. Одні з них…