Українці стикаються з фінансовими труднощами через технічні неполадки у банкоматах ПриватБанку. Випадки невдалих транзакцій, коли гроші списуються, але не видаються, викликають занепокоєння клієнтів.
Скарги на такі інциденти з’явилися на порталі Міністерства фінансів, у яких наголошується на нездатності банку оперативно вирішувати ці проблеми.
Одна клієнтка повідомила, що намагалася зняти 400 грн із картки чоловіка Universal Bank за допомогою банкомату ПриватБанку. Апарат не видав готівку, проте транзакція була зафіксована як успішна. Банк запевнив її, що суму буде автоматично повернуто, але кошти так і не з’явилися на рахунку, навіть через кілька днів.
Спроби вирішити проблему через службу підтримки клієнтів ПриватБанку виявилися безуспішними. Після численних запитів банк зрештою відмовився повертати зниклі кошти, не надавши чіткого обґрунтування.
Постраждала клієнтка підкреслила, що хоча сума була невеликою, це були останні гроші на карті, що робило ситуацію особливо гнітючою.
Подібні інциденти викликають побоювання щодо надійності мережі банкоматів ПриватБанку та прозорості його фінансових операцій. Клієнтам рекомендується ретельно перевіряти баланси та негайно повідомляти про будь-які розбіжності, хоча ефективність таких скарг залишається невизначеною.
Станом на квітень 2025 року жодних змін до правил щодо мобілізації жінок в Україні не…
Українці можуть отримувати штрафи за кожний день прострочення комунальних платежів. Про це попередили на facebook-сторінці КП "Київтеплоенерго".…
З 30 березня стартує 5-денний період, за який українцям необхідно передати до свого обленерго важливу…
В Україні вже за тиждень, від 4 квітня 2025 року, набуде чинності закон № 4158-ІХ…
Росія може надати компактну атомну електростанцію для місії на Марс, яку планує Ілон Маск, засновник…
20 березня Мінфін представив для обговорення законопроєкт №2970-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України…