Українці стикаються з фінансовими труднощами через технічні неполадки у банкоматах ПриватБанку. Випадки невдалих транзакцій, коли гроші списуються, але не видаються, викликають занепокоєння клієнтів.
Скарги на такі інциденти з’явилися на порталі Міністерства фінансів, у яких наголошується на нездатності банку оперативно вирішувати ці проблеми.
Одна клієнтка повідомила, що намагалася зняти 400 грн із картки чоловіка Universal Bank за допомогою банкомату ПриватБанку. Апарат не видав готівку, проте транзакція була зафіксована як успішна. Банк запевнив її, що суму буде автоматично повернуто, але кошти так і не з’явилися на рахунку, навіть через кілька днів.
Спроби вирішити проблему через службу підтримки клієнтів ПриватБанку виявилися безуспішними. Після численних запитів банк зрештою відмовився повертати зниклі кошти, не надавши чіткого обґрунтування.
Постраждала клієнтка підкреслила, що хоча сума була невеликою, це були останні гроші на карті, що робило ситуацію особливо гнітючою.
Подібні інциденти викликають побоювання щодо надійності мережі банкоматів ПриватБанку та прозорості його фінансових операцій. Клієнтам рекомендується ретельно перевіряти баланси та негайно повідомляти про будь-які розбіжності, хоча ефективність таких скарг залишається невизначеною.
Аромат улюблених парфумів може створювати настрій, викликати приємні спогади та підкреслювати індивідуальність. Але у їхньому…
Починаючи з березня 2025 року в Україні пенсії можуть бути зменшені до 50%, незважаючи на…
Побутовим споживачам газу необхідно здійснити обов'язкову процедуру, щоб уникнути можливих непорозумінь з платіжками та іншими…
В Україні триває загальна мобілізація, проте деякі категорії громадян можуть бути звільнені від обов’язкової служби.…
З 24 березня 2025 року на автомобільних дорогах України запрацюють додаткові 40 комплексів автоматичної фіксації…
В Україні різняться дати весняних канікул у школах, зважаючи на воєнний стан і особливості навчального процесу.…