Клієнти звинуватили ПриватБанк у порушенні умов кешбек-акції за оплату комунальних послуг та висловили обурення через стягнення прихованих комісій. Про це йдеться у відгуку на порталі Мінфін.
Один із клієнтів банку поділився своїм розчаруванням участю в маркетинговій акції «Привіт», яка передбачала кешбек за оплату комунальних послуг кредитною карткою. За його словами, попри дотримання всіх умов акції, обіцяний кешбек не було нараховано, а натомість з рахунку зняли комісію за використання кредитних коштів.
«ПриватБанк нещодавно запустив свій кешбек під назвою “Привіт”, де обіцяли повернення коштів за оплату комунальних послуг кредитними коштами. Однак замість цього банк зняв комісію, не нарахувавши кешбеку», — розповів клієнт.
Чоловік зазначив, що два комунальні платежі обійшлися йому у 150 гривень комісії, яку зняли з кредитного ліміту.
«Тільки щойно на мені банк заробив 150 гривень за два платежі, уявляю масштаби цієї схеми для інших клієнтів», — обурився користувач.
У відповідь на скаргу представники ПриватБанку пообіцяли ретельно розглянути звернення клієнта та вирішити проблему у найкоротший термін.
Багато хто цікавиться способами зменшення рахунків за комунальні послуги. Серед побутових приладів є "ненажери", які збільшують…
Українська влада хоче перехопити ініціативу на фронті до інавгурації Дональда Трампа, щоб продемонструвати спроможність ЗСУ…
Відома російська телеведуча Світлана Савицька загинула в дорожньо-транспортній пригоді в Парижі. За даними росЗМІ, два…
Учені виявили в штаті Юта скам'янілість "інопланетної рослини", яка не належить до жодної з відомих родин рослин…
Позашляховики і кросовери дають змогу водіям комфортно їздити дорогами та за їх межами. Не всі ці…
Зимовий сезон 2024-2025 в Україні офіційно стартував, і гірськолижні курорти Карпат вже готові зустрічати любителів…