Українці все частіше висловлюють невдоволення через складнощі в комунікації з “ПриватБанком”. Проблема полягає у віртуальній помічниці, яка, за словами клієнтів, не тільки не полегшує процес спілкування, а й робить його ще складнішим.
Одна з клієнток банку поділилася своїм досвідом на сайті “Мінфін”, де користувачі можуть оцінити роботу фінансових установ. Жінка розповіла, що після 25 хвилин очікування зв’язку з менеджером так і не змогла поспілкуватися з живою людиною. Увесь цей час вона намагалася пояснити свою проблему Яні, яка ніяк не могла зрозуміти, що від неї хочуть.
“Яна” пропонує клієнтам переформульовувати запитання, однак це не завжди спрацьовує. Через таку незручність клієнтка висловила бажання перейти до іншого банку, якщо ситуація не покращиться.
В “ПриватБанку” на це відповіли, що віртуальна помічниця Яна призначена для полегшення комунікації та скорочення часу очікування. Однак, для багатьох клієнтів це поки що звучить як гарна теорія, далека від реальності.
Банк також запропонував альтернативні канали зв’язку, такі як чат на офіційному сайті та мобільний застосунок “Приват24”. Проте, на думку багатьох користувачів, головною проблемою залишається саме обмежений доступ до живого спілкування з працівниками банку.
Вечір п’ятниці, 22 листопада, не став спокійним для мешканців Києва та Київської області, — у…
Субсидії в Україні призначені для тих домогосподарств, які мають труднощі з оплатою житлово-комунальних послуг. Однак…
Президент Франції Еммануель Макрон назвав лідерів Гаїті "ідіотами". Наразі між країнами виник скандал. Про це…
Найбагатша людина у світі в п'ятницю стала ще багатшою: статки Маска досягли рекордних $347,8 мільярдів.…
У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…
Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…