Українці все частіше висловлюють невдоволення через складнощі в комунікації з “ПриватБанком”. Проблема полягає у віртуальній помічниці, яка, за словами клієнтів, не тільки не полегшує процес спілкування, а й робить його ще складнішим.
Одна з клієнток банку поділилася своїм досвідом на сайті “Мінфін”, де користувачі можуть оцінити роботу фінансових установ. Жінка розповіла, що після 25 хвилин очікування зв’язку з менеджером так і не змогла поспілкуватися з живою людиною. Увесь цей час вона намагалася пояснити свою проблему Яні, яка ніяк не могла зрозуміти, що від неї хочуть.
“Яна” пропонує клієнтам переформульовувати запитання, однак це не завжди спрацьовує. Через таку незручність клієнтка висловила бажання перейти до іншого банку, якщо ситуація не покращиться.
В “ПриватБанку” на це відповіли, що віртуальна помічниця Яна призначена для полегшення комунікації та скорочення часу очікування. Однак, для багатьох клієнтів це поки що звучить як гарна теорія, далека від реальності.
Банк також запропонував альтернативні канали зв’язку, такі як чат на офіційному сайті та мобільний застосунок “Приват24”. Проте, на думку багатьох користувачів, головною проблемою залишається саме обмежений доступ до живого спілкування з працівниками банку.
Жінка, яка робила ремонт будинку, зробила захопливе відкриття, виявивши цілі двері, які були приховані попередніми…
Українці, які опинилися в Польщі через повномасштабну війну, зможуть отримати тимчасовий документ, т.з. "сірий паспорт". Це…
В основному, ми викликаємо поліцію у випадках, коли порушуються наші права, і ми вимагаємо захисту.…
На Харківщині планують посилити мобілізацію військовозобов'язаних, яка є обов'язковою під час дії воєнного стану в Україні.…
На тлі запуску Росією нової балістичної ракети, яку Путін назвав "Орєшніком", протягом останньої доби в…
Китайські вчені завершили перший етап будівництва найпотужнішої у світі центрифуги в Ханчжоу – амбітного проєкту, спрямованого…