Українці все частіше висловлюють невдоволення через складнощі в комунікації з “ПриватБанком”. Проблема полягає у віртуальній помічниці, яка, за словами клієнтів, не тільки не полегшує процес спілкування, а й робить його ще складнішим.
Одна з клієнток банку поділилася своїм досвідом на сайті “Мінфін”, де користувачі можуть оцінити роботу фінансових установ. Жінка розповіла, що після 25 хвилин очікування зв’язку з менеджером так і не змогла поспілкуватися з живою людиною. Увесь цей час вона намагалася пояснити свою проблему Яні, яка ніяк не могла зрозуміти, що від неї хочуть.
“Яна” пропонує клієнтам переформульовувати запитання, однак це не завжди спрацьовує. Через таку незручність клієнтка висловила бажання перейти до іншого банку, якщо ситуація не покращиться.
В “ПриватБанку” на це відповіли, що віртуальна помічниця Яна призначена для полегшення комунікації та скорочення часу очікування. Однак, для багатьох клієнтів це поки що звучить як гарна теорія, далека від реальності.
Банк також запропонував альтернативні канали зв’язку, такі як чат на офіційному сайті та мобільний застосунок “Приват24”. Проте, на думку багатьох користувачів, головною проблемою залишається саме обмежений доступ до живого спілкування з працівниками банку.
З 18 червня пасажири поїздів далекого сполучення Укрзалізниці сплачуватимуть удвічі більше за гарячі напої. Ціна…
Столиця України опинилася серед найменш комфортних для життя міст світу, посівши 165 місце у глобальному…
HR Wisdom Summit від рейтингового журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших» та Delo.ua — щорічна подія, яка…
Народна депутатка Мар’яна Безугла виступила із публічною ініціативою щодо розширення мобілізації в Україні. Вона запропонувала…
Голлівудський актор Том Круз вперше у своїй майже 45-річній кар’єрі стане лауреатом премії "Оскар". Американська…
Із липня 2025 року в Україні триває черговий етап мобілізації в умовах воєнного стану. Відповідно…