Українці все частіше висловлюють невдоволення через складнощі в комунікації з “ПриватБанком”. Проблема полягає у віртуальній помічниці, яка, за словами клієнтів, не тільки не полегшує процес спілкування, а й робить його ще складнішим.
Одна з клієнток банку поділилася своїм досвідом на сайті “Мінфін”, де користувачі можуть оцінити роботу фінансових установ. Жінка розповіла, що після 25 хвилин очікування зв’язку з менеджером так і не змогла поспілкуватися з живою людиною. Увесь цей час вона намагалася пояснити свою проблему Яні, яка ніяк не могла зрозуміти, що від неї хочуть.
“Яна” пропонує клієнтам переформульовувати запитання, однак це не завжди спрацьовує. Через таку незручність клієнтка висловила бажання перейти до іншого банку, якщо ситуація не покращиться.
В “ПриватБанку” на це відповіли, що віртуальна помічниця Яна призначена для полегшення комунікації та скорочення часу очікування. Однак, для багатьох клієнтів це поки що звучить як гарна теорія, далека від реальності.
Банк також запропонував альтернативні канали зв’язку, такі як чат на офіційному сайті та мобільний застосунок “Приват24”. Проте, на думку багатьох користувачів, головною проблемою залишається саме обмежений доступ до живого спілкування з працівниками банку.
Україна звернулася до Румунії з проханням збивати всі російські дрони-камікадзе, які летять в напрямку її…
З 1 жовтня 2024 року українські біженці в Польщі втратять право на деякі дитячі виплати. Це пов'язано…
Нардепу Миколі Тищенку продовжили запобіжний захід ще на два місяці у вигляді цілодобового домашнього арешту. Це рішення…
У п'ятницю, 20 вересня, в Україні очікується спокійна, тепла і сонячна погода. Практично по всій…
В Україні діють кілька тарифів на електроенергію. Йдеться про багатозонні тарифи, а також тариф на струм для…
Через липневі та серпневі ракетні обстріли, що спричинили перебої зі світлом, попит на первинному ринку…