Користувачі Приватбанку повідомляють про серйозні проблеми з доступністю служби підтримки клієнтів.
Про це пише клієнтка у своїй скарзі на порталі Мінфін.
За словами клієнтки, додзвонитися на гарячу лінію 3700, яка заявлена як цілодобова, практично неможливо, а обіцяні зворотні дзвінки не надходять навіть за кілька днів очікування.
За її словами, особливе занепокоєння викликає нездатність автоматизованих систем підтримки вирішувати нестандартні проблеми клієнтів. Чат-боти в Telegram і Viber, а також онлайн-допомога в додатку Приват24 працюють за заздалегідь заданими шаблонами і виявляються марними у разі специфічних ситуацій, таких як збій при внесенні готівки через банкомат.
“Людина залишається віч-на-віч зі своєю проблемою. Це дуже тривожно”, – зазначила жінка, яка зіткнулася з проблемою при поповненні картки через банкомат.
Вона наголосила, що пристрій прийняв готівку, але кошти на рахунок не надійшли.
“А я ще обрала собі цей банк серед інших ((Хіба так має бути в цивілізованій фінансовій установі? Є якийсь контроль роботи служби підтримки? Є якісь стандарти обслуговування своїх клієнтів, які банк повинен дотримуватися? Чи давай гроші та гуляй по лісу?! Державний – чи це не означає ці совдепівські методи обслуговування?”, – додала клієнтка банку.
У Дніпрі діти вирішили наслідувати тренди з мережі та налякати мешканців вибухами. Не зупинило їх…
Американський мільярдер і власник соціальної мережі Х Ілон Маск заявив, що блокування соціальної мережі TikTok у Сполучених…
У 2025 році пенсійна система України продовжує функціонувати за принципом індивідуального нарахування пенсійних виплат, що…
В умовах воєнного стану в Україні уряд робить кроки для захисту прав громадян, особливо тих, хто опинився…
Напередодні інавгурації Дональда Трампа було оприлюднено його новий офіційний портрет. І багатьом здалося, що на…
Начальник навчального центру професійної підготовки Управління державної охорони Максим Романчук дбає про безпеку перших осіб…