Користувачі Приватбанку повідомляють про серйозні проблеми з доступністю служби підтримки клієнтів.
Про це пише клієнтка у своїй скарзі на порталі Мінфін.
За словами клієнтки, додзвонитися на гарячу лінію 3700, яка заявлена як цілодобова, практично неможливо, а обіцяні зворотні дзвінки не надходять навіть за кілька днів очікування.
За її словами, особливе занепокоєння викликає нездатність автоматизованих систем підтримки вирішувати нестандартні проблеми клієнтів. Чат-боти в Telegram і Viber, а також онлайн-допомога в додатку Приват24 працюють за заздалегідь заданими шаблонами і виявляються марними у разі специфічних ситуацій, таких як збій при внесенні готівки через банкомат.
“Людина залишається віч-на-віч зі своєю проблемою. Це дуже тривожно”, – зазначила жінка, яка зіткнулася з проблемою при поповненні картки через банкомат.
Вона наголосила, що пристрій прийняв готівку, але кошти на рахунок не надійшли.
“А я ще обрала собі цей банк серед інших ((Хіба так має бути в цивілізованій фінансовій установі? Є якийсь контроль роботи служби підтримки? Є якісь стандарти обслуговування своїх клієнтів, які банк повинен дотримуватися? Чи давай гроші та гуляй по лісу?! Державний – чи це не означає ці совдепівські методи обслуговування?”, – додала клієнтка банку.
Право на 100% пільгу на оплату комунальних послуг в Україні мають пенсіонери окремих професій із сільської місцевості, якщо…
В Україні технічний огляд автомобілів поки що є обов’язковим лише для певних категорій транспорту, таких…
Дональд Трамп має великі статки, які відкривають йому доступ до будь-якого виду відпочинку. Однак відпочивати…
В останні дні військові з КНДР містично випарувалися з передової у Курській області. Про це повідомляє Washington…
Протягом наступного тижня, з 20 по 26 січня включно, в Україні переважитеме хмарна з проясненнями погода, місцями невеликий дощ з…
Медіанні зарплати українських розробників («чисті», після сплати податків), які нині живуть за кордоном, вищі, ніж…