Користувачі Приватбанку повідомляють про серйозні проблеми з доступністю служби підтримки клієнтів.
Про це пише клієнтка у своїй скарзі на порталі Мінфін.
За словами клієнтки, додзвонитися на гарячу лінію 3700, яка заявлена як цілодобова, практично неможливо, а обіцяні зворотні дзвінки не надходять навіть за кілька днів очікування.
За її словами, особливе занепокоєння викликає нездатність автоматизованих систем підтримки вирішувати нестандартні проблеми клієнтів. Чат-боти в Telegram і Viber, а також онлайн-допомога в додатку Приват24 працюють за заздалегідь заданими шаблонами і виявляються марними у разі специфічних ситуацій, таких як збій при внесенні готівки через банкомат.
“Людина залишається віч-на-віч зі своєю проблемою. Це дуже тривожно”, – зазначила жінка, яка зіткнулася з проблемою при поповненні картки через банкомат.
Вона наголосила, що пристрій прийняв готівку, але кошти на рахунок не надійшли.
“А я ще обрала собі цей банк серед інших ((Хіба так має бути в цивілізованій фінансовій установі? Є якийсь контроль роботи служби підтримки? Є якісь стандарти обслуговування своїх клієнтів, які банк повинен дотримуватися? Чи давай гроші та гуляй по лісу?! Державний – чи це не означає ці совдепівські методи обслуговування?”, – додала клієнтка банку.
Варто одразу нагадати нашим шановним читачам, що в Україні продовжується дія воєнного стану, а також…
ЦРУ частково розсекретило книгу Чана Томаса, колишнього співробітника ВВС США та дослідника НЛО. У своїй книзі…
37% українців, що знаходяться у Польщі, приїхали менше півроку тому — це найбільший показник серед усіх…
Міністерство освіти і науки планує змінити Державний стандарт початкової освіти, щоб врахувати нові освітні виклики,…
Американський мільярдер Ілон Маск продовжує підтримувати ультраправі партії у Європі. Зокрема у суботу він опублікував на своїй…
У Кремлі вважають, що обраний президент Дональд Трамп має першим зателефонувати до російського правителя Володимира…