Користувачі Приватбанку повідомляють про серйозні проблеми з доступністю служби підтримки клієнтів.
Про це пише клієнтка у своїй скарзі на порталі Мінфін.
За словами клієнтки, додзвонитися на гарячу лінію 3700, яка заявлена як цілодобова, практично неможливо, а обіцяні зворотні дзвінки не надходять навіть за кілька днів очікування.
За її словами, особливе занепокоєння викликає нездатність автоматизованих систем підтримки вирішувати нестандартні проблеми клієнтів. Чат-боти в Telegram і Viber, а також онлайн-допомога в додатку Приват24 працюють за заздалегідь заданими шаблонами і виявляються марними у разі специфічних ситуацій, таких як збій при внесенні готівки через банкомат.
“Людина залишається віч-на-віч зі своєю проблемою. Це дуже тривожно”, – зазначила жінка, яка зіткнулася з проблемою при поповненні картки через банкомат.
Вона наголосила, що пристрій прийняв готівку, але кошти на рахунок не надійшли.
“А я ще обрала собі цей банк серед інших ((Хіба так має бути в цивілізованій фінансовій установі? Є якийсь контроль роботи служби підтримки? Є якісь стандарти обслуговування своїх клієнтів, які банк повинен дотримуватися? Чи давай гроші та гуляй по лісу?! Державний – чи це не означає ці совдепівські методи обслуговування?”, – додала клієнтка банку.
Користувач одного з найвідоміших мобільних операторів України — Vodafone — звинуватив компанію у шахрайстві. Причиною…
Соцмережі Хмельницької області вдень у суботу, 29 березня, облетіли кадри масової бійки у Дунаївцях. Конфлікт стався між…
Міський голова Дніпра Борис Філатов опублікував світлину на тлі розбитого автомобіля Tesla у Дніпрі після нічної атаки…
Київ залишається однією з найдешевших європейських столиць для життя, адже оренда житла тут значно дешевша,…
"Відчуття безкорисності". Зеленський може пошкодувати про своє бажання смерті Путіна, пише британський журналіст Марк Галеотті…
З З1 березня до Держпродспоживслужби надійшло 1156 звернень українців через завищену вартість ліків. Найбільше скарг надійшло від…