Клієнт ПриватБанку повідомив про відмову у перевипуску платіжної картки через відмову внести 350 гривень, які, за його словами, банк вимагав для активації нової картки. Скаргу було опубліковано на платформі фінансових оглядів Мінфін.
За словами клієнта, під час візиту до одного із відділень банку йому несподівано повідомили, що для перевипуску необхідно внести 350 гривень. Відмовившись зробити цей платіж, він заявив, що банк відмовився видавати картку.
Ситуація викликала невдоволення та замішання у клієнта, який засумнівався у законності та термінах передбачуваної нової процедури. Він також висловив невдоволення діями співробітників банку та просить роз’яснити, коли така вимога була офіційно введена.
На даний момент ПриватБанк не зробив офіційної заяви з приводу цього інциденту, і невідомо, чи це є частиною ширшої внутрішньої політики чи локального випадку.
Курс валют в Україні не зазнає різких змін у найближчій перспективі. Рівень стабільності підтримує Нацбанк.…
Російська пропаганда поширює новий вкид, перекрутивши реальну новину. У Центрі стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки…
Глава МЗС Росії звинуватив Європу у підтримці диверсій проти РФ. Він пригрозив "жорсткою відповіддю" на…
Син експрезидента США різко висловився про чинного главу держави. У Білому домі публічно відповіли на…
22 липня 2025 року Земля завершить своє обертання трохи швидше, ніж зазвичай — цей день…
Міністерство закордонних справ Польщі закликало своїх громадян покинути територію Росії, якщо для цього немає життєво…