Державний ПриватБанк раптово встановлює обмеження на картки клієнтів – неможливо провести навіть елементарні операції. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.
Українець розповів, що отримав дивний дзвінок із банку, а за кілька днів не зміг провести комунальний платіж. Виявилося, що ПриватБанк заблокував йому вхід до власного кабінету, чим обмежив використання власних коштів.
“Через 2 дні хотів оплатити комуналку з кабінету, а вхід до особистого кабінету виявився заблокованим. Я не стикався з такою ситуацією і був у паніці. Чому мене не повідомили про блокування? І що я міг порушити? Служба підтримки, як завжди, виявилася марною“, – обурився клієнт.
Через півдня розглядів та походів у відділення ПриватБанку вдалося з’ясувати, що обмеження були встановлені службою безпеки банку. Однак клієнт наголосив, що жодних передумов для санкцій не було.
“З моєї картки “Для виплат” я оплачував лише комуналку та покупки в “Розетці” – ну ніяк на відмивання грошей це не схоже“, – наголосив українець.
Стрес — невидимий супутник сучасного життя, який дедалі більше вплітається у наше повсякденне життя. Він…
Прийняття та швидке введення в дію нового Закону України "Про дошкільну освіту" спровокувало масове невдоволення…
Україна розглядає нові правила для літніх водіїв, як зазначено в законопроєкті № 8082, який було…
Взимку витрати на оплату житлово-комунальних послуг значно зростають, адже вагома частина припадає на опалення. Однак…
ВРУ внесла законопроект № 12377, пропоноване оновлення житлової політики, спрямоване на покращення чинного законодавства, яке…
Збільшення чисельності Збройних сил України саме по собі не гарантує перемогу у війні з Росією.…