Клієнти ПриватБанку залишаються без грошей, намагаючись поповнити карткові рахунки через термінали. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін”.
Українець поділився, що намагався покласти на свою картку значну, як для нього, суму – 8 тисяч гривень. Проте термінал ПриватБанку раптово вимкнувся ще до підтвердження операції. У результаті гроші просто зникли.
“Всунув 8 тисяч і термінал тупо згас. Підсумок ні грошей, ні поповнення. Ось таке у нас обслуговування Приватбанка. Я інвалід і для мене це великі кошти“, – написав клієнт.
Українець зізнався, що розгублений через несподіваний “сюрприз” і обурився сервісом державного банку.
“Що мені робити? Вимушений звернутися до соцмережі може люди що-небудь порадять. Невже Приватбанк збагатиться за 8 тисяч“, – обурився чоловік.
Представники ПриватБанку оперативно відреагували на скаргу та попросили вибачення за некоректну роботу термінала. Водночас клієнту повідомили, що заявку на повернення обробили успішно й кошти мають повернутися на його рахунок.
Зима — це час зниження температур та чималої кількості свят, які нерідко відзначають з алкоголем.…
У 2026 році в Единбурзі офіційно запровадять туристичний податок, що стане першим таким випадком у Шотландії.…
Військовозобов'язані громадяни України, які раніше отримали статус обмежено придатних до військової служби, повинні самостійно пройти…
Шахраї часто використовують інсценування наїзду на пішохода, щоб змусити водіїв відкупитися і не ставати фігурантами…
Для багатьох українців, особливо у холодні місяці, платежі за газ та збори за доставку чинять…
З першого вересня 2025 року у вищих навчальних закладах розпочнеться базова загальновійськова підготовка. У Міноборони…