Клієнти ПриватБанку залишаються без грошей, намагаючись поповнити карткові рахунки через термінали. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін”.
Українець поділився, що намагався покласти на свою картку значну, як для нього, суму – 8 тисяч гривень. Проте термінал ПриватБанку раптово вимкнувся ще до підтвердження операції. У результаті гроші просто зникли.
“Всунув 8 тисяч і термінал тупо згас. Підсумок ні грошей, ні поповнення. Ось таке у нас обслуговування Приватбанка. Я інвалід і для мене це великі кошти“, – написав клієнт.
Українець зізнався, що розгублений через несподіваний “сюрприз” і обурився сервісом державного банку.
“Що мені робити? Вимушений звернутися до соцмережі може люди що-небудь порадять. Невже Приватбанк збагатиться за 8 тисяч“, – обурився чоловік.
Представники ПриватБанку оперативно відреагували на скаргу та попросили вибачення за некоректну роботу термінала. Водночас клієнту повідомили, що заявку на повернення обробили успішно й кошти мають повернутися на його рахунок.
Фахівці Міланського політехнічного університету виявили численні підземні ходи, розташовані під замком Сфорца. Про це повідомляє університет на своєму…
Безпека на дорозі - це не тільки дотримання правил дорожнього руху, а й контроль над…
17 січня в активній області 3964 стався потужний сонячний спалах магнітудою M7.4. Він почався о 13:24 UTC…
Експерти автомобільної індустрії назвали найкращі новинки 2025 року. Ці автомобілі з досить великого списку дійсно найкращі…
Компанія Дональда Трампа завершує роботу над пакетом жорстких указів з питань імміграції. Очікується, що їх…
Заступник начальника РТЦК та СП Лариса Козак нещодавно на прес-конференції наголосила на важливості виконання повістки…