Клієнти ПриватБанку залишаються без грошей, намагаючись поповнити карткові рахунки через термінали. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін”.
Українець поділився, що намагався покласти на свою картку значну, як для нього, суму – 8 тисяч гривень. Проте термінал ПриватБанку раптово вимкнувся ще до підтвердження операції. У результаті гроші просто зникли.
“Всунув 8 тисяч і термінал тупо згас. Підсумок ні грошей, ні поповнення. Ось таке у нас обслуговування Приватбанка. Я інвалід і для мене це великі кошти“, – написав клієнт.
Українець зізнався, що розгублений через несподіваний “сюрприз” і обурився сервісом державного банку.
“Що мені робити? Вимушений звернутися до соцмережі може люди що-небудь порадять. Невже Приватбанк збагатиться за 8 тисяч“, – обурився чоловік.
Представники ПриватБанку оперативно відреагували на скаргу та попросили вибачення за некоректну роботу термінала. Водночас клієнту повідомили, що заявку на повернення обробили успішно й кошти мають повернутися на його рахунок.
Згідно з правилами, що діють у Швейцарії, кожен з дев'яти мільйонів жителів має право на…
Українець переїхав до Бельгії та “провернув” там аферу з коштами, які спрямовували в Україну. Він…
Днями мережею інтернет ширилося відео, на якому люди у військовій формі перевдягаються у новорічні костюми.…
Симпатії українців до Польщі помітно знизилися у 2024 році, порівняно з попередніми роками. Як свідчать…
Добре укомплектована морозильна камера може заощадити вам час і гроші. Зокрема, ви зможете закуповувати сезонні…
У Бангкоку, Таїланд, заарештували багату жебрачку. Про це повідомляє Bangkok Post. У ніч проти четверга, 12 грудня,…