Державний ПриватБанк блокує рахунки клієнтів через такі елементарні операції, як отримання грошового переказу. Про це свідчить скарга клієнтки, опублікована на порталі “Мінфін“.
Українка заявила, що її картку заблокував ПриватБанк, і на це рішення не було жодних видимих причин. На додаток, їй не змогли назвати причину цієї “санкції”.
“Такого нахабства ще не зустрічала. Заблокували карту (мало того що без рішення суду) так ще й причину не вказують“, – обурилася клієнтка.
За словами клієнтки, в банку їй зрештою заявили, що причиною блокування став грошовий переказ, що надійшов на рахунок. Нібито відправник коштів подав скаргу на свою операцію, а “Приват” заблокував усі кошти, що були на картці одержувача.
“Спочатку пишуть що скарга від людини яка скинула мені кошти, потім що по заявці, на хвилинку! Служби безпеки іншого банку! Пишу, щоб дали посилання на статтю закону, згідно з яким мені заблоковано доступ до моїх коштів — відповідь банку вбила — згідно з внутрішніми правилами“, – здивувалася українка.
Українці шукають на вторинному ринку авто, які зможуть вижити на наших дорогах і не вимагатимуть…
Напередодні стало відомо, що чоловік у військовій формі застосував зброю проти цивільної особи. Інцидент трапився в…
Російські окупанти накопичили великий арсенал ракет, що можуть бути використані для масованого удару по Україні,…
У Британії почали пропонувати суттєві виплати тим, хто відкрив двері свого дому для українських біженців.…
Уявіть собі зимовий відпочинок, коли на вулиці не треба тремтіти від холоду, бо це не…
Адвокат та ексвійськовий ЗСУ Масі Найєм різко розкритикував українців, які не мобілізуються. Водночас він наголосив, що…