Банкомати ПриватБанку фактично безкарно крадуть кошти українців. Про це свідчить скарга на порталі “Мінфін“.
Клієнт “Привату” скористався банкоматом для зняття 12 000 гривень. Операцію проводив у три етапи по 4000 гривень, оскільки кошти знімалися за QR-кодом, а цей спосіб передбачає ліміти.
Українцю вдалося отримати 8000 гривень, проте під час третьої операції банкомат видав помилку. В результаті гроші списалися, але не були видані.
“Зв’язався з оператором підтримки, вона побачила, що справді була помилка та зафіксувала заявкою, що банкомат не видав кошти. Сказали очікувати від 1 до 3 днів“, – поділився українець.
ПриватБанк не вирішив питання за вказаний період та закликав клієнта почекати ще 14 днів. Однак після цього чоловік отримав офіційну відмову від банку.
“09.02.2025 Приватбанк “Ухвалив рішення” що факт збою за вашою заявкою не підтверджено, тобто мої гроші мені повертати не належить. Минуло 20 днів з моменту зняття моїх коштів і рішення було не повертати мої гроші“, – обурився клієнт.
Міністерство освіти України розробляє електронні інтерактивні додатки до підручників (вправи, ігри), які допомагають краще опанувати програму.…
Купівля абсолютно нового авто – це чудова ідея, але щойно ваша машина виїде за межі салону, вона…
Осіб, які отримують пенсію за віком, звільнили від сплати одного з податків. Йдеться про оподаткування…
Мішленівський шеф-кухар із Бірмінгема Том Шеферд розкрив свій секрет приготування "ідеальних" варених яєць, який пов'язаний із певним…
Відомо, що австралійські коали можуть спати від 18 до 22 годин на добу. Причина, чому вони…
Дослідження свідчать про поступове зниження рівня інтелектуального розвитку людства за останні десять років, хоча біологія…