Банкомати ПриватБанку фактично безкарно крадуть кошти українців. Про це свідчить скарга на порталі “Мінфін“.
Клієнт “Привату” скористався банкоматом для зняття 12 000 гривень. Операцію проводив у три етапи по 4000 гривень, оскільки кошти знімалися за QR-кодом, а цей спосіб передбачає ліміти.
Українцю вдалося отримати 8000 гривень, проте під час третьої операції банкомат видав помилку. В результаті гроші списалися, але не були видані.
“Зв’язався з оператором підтримки, вона побачила, що справді була помилка та зафіксувала заявкою, що банкомат не видав кошти. Сказали очікувати від 1 до 3 днів“, – поділився українець.
ПриватБанк не вирішив питання за вказаний період та закликав клієнта почекати ще 14 днів. Однак після цього чоловік отримав офіційну відмову від банку.
“09.02.2025 Приватбанк “Ухвалив рішення” що факт збою за вашою заявкою не підтверджено, тобто мої гроші мені повертати не належить. Минуло 20 днів з моменту зняття моїх коштів і рішення було не повертати мої гроші“, – обурився клієнт.
В Антарктиді – надзвичайна пригода. На дослідницькій станції, що належить Південній Африці, серед групи вчених завівся власний…
З 2025 року Європейський Союз запроваджує систему ETIAS, яка змінить правила короткострокових поїздок для громадян…
Президент США Дональд Трамп оголосив про негайне припинення охорони Секретної служби для Гантера та Ешлі Байден, дорослих…
Президент Дональд Трамп оголосив у понеділок, що його адміністрація випустить 80 000 сторінок раніше засекречених…
Вчені з'ясували, що певні емоційні стани можуть призводити до того, що люди починають вірити в конспірологічні…
Багато споживачів запитують, чи потрібні показання лічильників при оплаті рахунків за газ через онлайн-сервіси типу…