Банкомати ПриватБанку фактично безкарно крадуть кошти українців. Про це свідчить скарга на порталі “Мінфін“.
Клієнт “Привату” скористався банкоматом для зняття 12 000 гривень. Операцію проводив у три етапи по 4000 гривень, оскільки кошти знімалися за QR-кодом, а цей спосіб передбачає ліміти.
Українцю вдалося отримати 8000 гривень, проте під час третьої операції банкомат видав помилку. В результаті гроші списалися, але не були видані.
“Зв’язався з оператором підтримки, вона побачила, що справді була помилка та зафіксувала заявкою, що банкомат не видав кошти. Сказали очікувати від 1 до 3 днів“, – поділився українець.
ПриватБанк не вирішив питання за вказаний період та закликав клієнта почекати ще 14 днів. Однак після цього чоловік отримав офіційну відмову від банку.
“09.02.2025 Приватбанк “Ухвалив рішення” що факт збою за вашою заявкою не підтверджено, тобто мої гроші мені повертати не належить. Минуло 20 днів з моменту зняття моїх коштів і рішення було не повертати мої гроші“, – обурився клієнт.
Після двотижневої атаки з космосу магнітна буря нарешті притихла. У п’ятницю, 21 березня, сонячна активність…
Початок 2025 року приніс неприємну новину для частини українських пенсіонерів. Надбавки для мешканців гірських районів…
Котокафе давно стали місцем, де люди можуть випити каву й потертися об пухнасту муркотливу істоту.…
У Нідерландах українцям усе частіше відмовляють у притулку — просто нема куди селити. Центри для…
Українці продовжують активно завозити з-за кордону “свіжі” авто. За лютий до країни приїхали 4,2 тисячі…
У мережі шириться сенсаційна заява: мовляв, уже 9 травня в Україні мають скасувати мобілізацію та…