Categories: Фінанси

Сім кіл пекла: ПриватБанк знову звинуватили у “знущанні” над клієнтами

ПриватБанк знову звинуватили у “знущанні” над клієнтами.

Відповідну скаргу розмістила українка на порталі Мінфін.

Клієнтка банку висловила невдоволення якістю обслуговування та роботою клієнтської підтримки. Вона поскаржилася на тривале очікування на відповідь операторів, а також проблеми з картами та перекладами.

“ПриватБанк – це справжнє випробування для нервів. Щоб дочекатися відповіді оператора, потрібно пройти через сім кіл пекла: постійно перенаправляються на різні меню, і це займає вічність”, – написала вона.

ПриватБанк

Серед основних проблем клієнтка відзначила необґрунтоване блокування карток, затримки під час проведення грошових переказів та отримання помилкових повідомлень про заборгованість.

“Одного разу довелося чекати більше півтори години, щоб гроші повернулися на рахунок, хоча це був переказ на інший банк, але спасибі що хоча б повернули. Ще перед тим як зв’язатися з банком робот постійно запитує одну і ту ж інформацію по кілька разів, що дуже дратує. Клієнтська підтримка залишає бажати кращого! (До операторів жодних питань немає, швидко і добре вирішують проблеми) але щоб із цим оператором зв’язатися, як я вже говорила, треба пів дня виділити. Раніше користувалась лише приватом, але зараз хіба повністю перейду на моно, бо нервів не вистачає. А ще отримую якісь безглузді повідомлення про заборгованість, хоча жодної заборгованості в мене немає. Можна було б поставити менше 1 зірки!”, – додала клієнтка.

У відповідь на це в ПриватБанку вибачилися за незручності. Там також пояснили, що будь-яка операція з карткою ПриватБанку може проходити додаткову перевірку в службі безпеки.

“Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення чи ні. Операцію розцінили як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки – не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Карткою при здійсненні ризику операцій, а також на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем. в автоматизованій формі, де ви одразу можете отримати відповідь на ваше запитання. Або описати ваші питання у повному обсязі і далі діяти за підказками помічника”, – йдеться у повідомленні.

Романчук Микола

Recent Posts

У небі залишаться тільки супутники Ілона Маска: Starlink відріже Землю від решти Всесвіту

Учені з Нідерландів стверджують, що радіохвилі від зростаючої мережі супутників Ілона Маска можуть назавжди закрити…

1 годину ago

Швейцарія може запровадити платіжні картки для біженців

Парламент Швейцарії підтримав створення платіжної системи для прохачів притулку на основі спеціальних дебетових карток. Йдеться…

1 годину ago

Механік назвав “ахіллесову п’яту” французьких автомобілів: чому краще про них забути

Існує серйозна проблема, з якою люди стикаються знову і знову, коли купують французькі автомобілі, пише Express, поділившись…

1 годину ago

Ненависть зашкалює: у Львові ТЦКашники ногами мобілізували перехожого

Скандали з представниками ТЦК виникають у різних куточках України. Однак саме на Західній Україні вони "найяскравіші" і…

1 годину ago

Нідерланди повернуть українських чоловіків призовного віку

Прем’єр-міністр Нідерландів Дік Схоф пообіцяв знайти важелі, які допоможуть повернути додому військовозобов’язаних українських чоловіків Прем'єр-міністр Нідерландів…

1 годину ago

Ізраїль 15 років готував таємну операцію з підриву пейджерів у Лівані

Ізраїль протягом 15 років планував та здійснював операцію з підриву пейджерів у Лівані. Для цього використовувалися…

1 годину ago