Categories: Фінанси

Сім кіл пекла: ПриватБанк знову звинуватили у “знущанні” над клієнтами

ПриватБанк знову звинуватили у “знущанні” над клієнтами.

Відповідну скаргу розмістила українка на порталі Мінфін.

Клієнтка банку висловила невдоволення якістю обслуговування та роботою клієнтської підтримки. Вона поскаржилася на тривале очікування на відповідь операторів, а також проблеми з картами та перекладами.

“ПриватБанк – це справжнє випробування для нервів. Щоб дочекатися відповіді оператора, потрібно пройти через сім кіл пекла: постійно перенаправляються на різні меню, і це займає вічність”, – написала вона.

ПриватБанк

Серед основних проблем клієнтка відзначила необґрунтоване блокування карток, затримки під час проведення грошових переказів та отримання помилкових повідомлень про заборгованість.

“Одного разу довелося чекати більше півтори години, щоб гроші повернулися на рахунок, хоча це був переказ на інший банк, але спасибі що хоча б повернули. Ще перед тим як зв’язатися з банком робот постійно запитує одну і ту ж інформацію по кілька разів, що дуже дратує. Клієнтська підтримка залишає бажати кращого! (До операторів жодних питань немає, швидко і добре вирішують проблеми) але щоб із цим оператором зв’язатися, як я вже говорила, треба пів дня виділити. Раніше користувалась лише приватом, але зараз хіба повністю перейду на моно, бо нервів не вистачає. А ще отримую якісь безглузді повідомлення про заборгованість, хоча жодної заборгованості в мене немає. Можна було б поставити менше 1 зірки!”, – додала клієнтка.

У відповідь на це в ПриватБанку вибачилися за незручності. Там також пояснили, що будь-яка операція з карткою ПриватБанку може проходити додаткову перевірку в службі безпеки.

“Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення чи ні. Операцію розцінили як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки – не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Карткою при здійсненні ризику операцій, а також на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем. в автоматизованій формі, де ви одразу можете отримати відповідь на ваше запитання. Або описати ваші питання у повному обсязі і далі діяти за підказками помічника”, – йдеться у повідомленні.

Романчук Микола

Recent Posts

Парфуми багатих жінок: 3 аромати, від яких всі втрачають розум

Серед переліку багатьох різноманітних парфумів є такі, які насичені глибоким шлейфом, хорошою стійкістю та неймовірним…

3 хв. ago

Продукти, які допомагають від здуття живота, і ті, що можуть його викликати

Щоб підтримувати свою травну систему, необхідно запам'ятати, від яких продуктів буває здуття живота і які…

12 хв. ago

Москва зникне швидше: у Defence Express порівняли ядерний потенціал США та Росії

Росія звикла вдаватись до однієї із найулюбленіших тактик – ядерного шантажу. Однак агресорка забуває, що…

21 хв. ago

Заправляти машину краще в цей час доби: 4 правила для автомобілів на газі

Власникам автомобілів, у яких є газові установки, доводиться частіше, ніж іншим, відвідувати заправки. Існує кілька…

29 хв. ago

Через відключення світла горить побутова техніка: чи можна отримати компенсацію

Через часті відключення електроенергії в Україні збільшилася кількість перепадів напруги, які шкодять побутовій техніці. Хоча…

41 хв. ago

Відома модель звинуватила скандального Каньє Веста в сексуальному насильстві

Учасниця шоу "Топ-модель по-американськи" Дженн Ен звинуватила скандального репера Каньє Веста в сексуальному насильстві. Як повідомляє видання People, у позові, що…

50 хв. ago