ПриватБанк знову звинуватили у “знущанні” над клієнтами.
Відповідну скаргу розмістила українка на порталі Мінфін.
Клієнтка банку висловила невдоволення якістю обслуговування та роботою клієнтської підтримки. Вона поскаржилася на тривале очікування на відповідь операторів, а також проблеми з картами та перекладами.
“ПриватБанк – це справжнє випробування для нервів. Щоб дочекатися відповіді оператора, потрібно пройти через сім кіл пекла: постійно перенаправляються на різні меню, і це займає вічність”, – написала вона.
Серед основних проблем клієнтка відзначила необґрунтоване блокування карток, затримки під час проведення грошових переказів та отримання помилкових повідомлень про заборгованість.
“Одного разу довелося чекати більше півтори години, щоб гроші повернулися на рахунок, хоча це був переказ на інший банк, але спасибі що хоча б повернули. Ще перед тим як зв’язатися з банком робот постійно запитує одну і ту ж інформацію по кілька разів, що дуже дратує. Клієнтська підтримка залишає бажати кращого! (До операторів жодних питань немає, швидко і добре вирішують проблеми) але щоб із цим оператором зв’язатися, як я вже говорила, треба пів дня виділити. Раніше користувалась лише приватом, але зараз хіба повністю перейду на моно, бо нервів не вистачає. А ще отримую якісь безглузді повідомлення про заборгованість, хоча жодної заборгованості в мене немає. Можна було б поставити менше 1 зірки!”, – додала клієнтка.
У відповідь на це в ПриватБанку вибачилися за незручності. Там також пояснили, що будь-яка операція з карткою ПриватБанку може проходити додаткову перевірку в службі безпеки.
“Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення чи ні. Операцію розцінили як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки – не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Карткою при здійсненні ризику операцій, а також на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем. в автоматизованій формі, де ви одразу можете отримати відповідь на ваше запитання. Або описати ваші питання у повному обсязі і далі діяти за підказками помічника”, – йдеться у повідомленні.
Голодний чоловік помер після того, як випадково вдарив себе ножем, намагаючись розрізати два заморожених бургери.…
Британська супермодель і акторка Лілі Коул хоче, щоб люди перестали кидати штани, сорочки та сукні…
Черговий конфлікт між цивільними та працівниками ТЦК стався на Закарпатті. Відео конфлікту опублікували місцеві телеграм-канали,…
В Україні ціни на хліб найближчими місяцями можуть підскочити. Така тенденція пояснюється подорожчанням сировини та електроенергії. "Насамперед,…
Кабінет Міністрів оголосив, що соціальні стандарти, в тому числі прожитковий мінімум, у 2025 році залишаться…
У Таїланді врятували жінку після чотиригодинного нападу пітона. Про це повідомляє Metro. 64-річна Арром Арунрой після вечері…