ПриватБанк офіційно роз’яснив, кому з його клієнтів необхідно оновлювати дані, і спростував чутки про масові вимоги актуалізації. Процедура стосується вузького кола клієнтів і має чіткі умови.
За словами Антона Розумного, члена правління ПриватБанку з питань комплаєнсу, актуалізація даних відбувається лише у кількох випадках:
Якщо дата актуалізації ще не настала і жодних змін у даних клієнта не відбулося, ПриватБанк не наполягатиме на оновленні. Банк запевнив, що його мета — зробити життя клієнтів максимально комфортним і уникати зайвих процедур.
Особливу увагу приділяють клієнтам, які досягли встановлених лімітів на рахунках або транзакціях. У таких випадках банк може запросити додаткову інформацію про фінансові спроможності. Це необхідно для розширення можливостей використання грошей і послуг банку.
Якщо ви отримали запит від банку, але проігнорували його, це може призвести до обмеження певних послуг. Однак для більшості клієнтів, які не отримували жодних повідомлень від банку, актуалізація поки не є обов’язковою.
ПриватБанк звертається до клієнтів через офіційні канали: інтернет-банкінг, мобільний застосунок або персональні дзвінки. Якщо таких звернень не було, вам хвилюватися не потрібно.
Питання про зв'язок між оральним сексом та ризиком розвитку раку викликає значний інтерес та занепокоєння.…
У Харківському ТЦК нагадали про важливу, але резонансну тему — військовий облік для жінок. Йдеться…
Не всі пенсіонери в Україні продовжать отримувати пільги щодо оплати житла та комунальних послуг наступного…
Міністр оборони США Піт Гегсет доручив перетворити "Зелену кімнату" в Пентагоні на гримерну студію, у якій високопоставлені…
За словами заступника міністра освіти Михайла Вінницького, програми післядипломної освіти в Україні переживають серйозну трансформацію,…
Росія знову дивує світ своїм фанатичним мілітаризмом — тепер під прицілом опинилися навіть новонароджені діти.…