Державний “Ощадбанк” затримує грошові перекази на тривалий термін – деяким клієнтам доведеться чекати понад місяць. Про це свідчить скарга, опублікована на порталі “Мінфін“.
Зі скаргою звернулася українка, яка заявила, що понад місяць очікує переказу коштів зі свого рахунку в “Ощаді” на рахунок іншого банку.
“Прийшла на початку березня, щоб написати заяву про переказ коштів з мого рахунку на інший банк, переказують кошти більше місяця, це просто жах“, – розповіла клієнтка.
Після звернення до служби підтримки клієнтів “Ощадбанку” жінка дізналася, що через тижні операція досі перебуває в обробці.
“Ви що там знущаєтеся чи що? Більше місяця розглядати заяву на переказ коштів. Жах, а не банк“, – обурилася українка.
Варто зазначити, що це не поодинока скарга, пов’язана з переказом коштів із рахунків “Ощадбанку”.
Нещодавно на державний банк обрушився шквал критики через запровадження обмежень на карткові перекази. Якщо сума операції перевищувала 100 гривень, клієнт повинен був пройти СМС-ідентифікацію.
Через численні скарги банку довелося переглянути своє рішення і підняти планку до 1000 гривень. Однак усі перекази понад цю суму й надалі необхідно підтверджувати незручним для багатьох клієнтів способом.
Компанія Ілона Маска Neuralink імплантувала мозковий чіп уже третьому пацієнту. За словами підприємця, цього разу операцію проводив…
Власникам автомобілів доводиться постійно стикатися з безліччю проблем під час користування своєю машиною: від ремонту…
Зусилля України з мобілізації нарощуються через тиск на фронті, що триває, з особливим акцентом на…
В Україні електронні водійські документи офіційно визнані на рівні з паперовими чи пластиковими, але не…
Новий інцидент за участю ПриватБанку став відомий завдяки скарзі, опублікованій на порталі Міністерства фінансів. Громадянка…
Влада Австрії обмежує допомогу українським біженцям. Причиною такого кроку став величезний наплив родин з областей,…