Categories: Фінанси

Ощадбанк списує гроші з рахунків, якими не користуються: українці обурені

Дедалі більше клієнтів Ощадбанку звертаються з наріканнями на автоматичне списання 100 гривень із їхніх рахунків, які не використовуються протягом тривалого часу. Як виявилося, це списання є комісією за обслуговування неактивних рахунків, і ця проблема викликала хвилю невдоволення серед клієнтів банку.

Один із клієнтів, який зіткнувся з цією ситуацією, поділився своїм досвідом на сторінці банку у Facebook. За його словами, він був неприємно здивований, коли виявив, що щомісяця втрачає 100 гривень через неактивність рахунку.

Ощадбанк, кадр з відеоОщадбанк, кадр з відео
Ощадбанк, кадр з відео

“Абсолютно рабська комісія, якої немає в жодному банку. Яке право має банк змушувати користуватися рахунком? Це добре, що Ощад допомагає вітчизняному бізнесу. Але доки Ощад буде здирати з клієнтів по 100 гривень за неактивний рахунок?” — написав клієнт.

Такі випадки обурення не є поодинокими. Клієнти також задаються питанням, чому саме Ощадбанк, що користується державною підтримкою, дозволяє собі такі тарифи.

Представники Ощадбанку не забарилися з відповіддю і пояснили, що подібна комісія за обслуговування неактивного рахунку є не лише у їхній фінансовій установі, а й в інших українських банках. Банк діє відповідно до встановлених тарифів, і інформація про ці комісії є у відкритому доступі на офіційному сайті.

“Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується, якщо протягом останніх 12 місяців за рахунком не було жодних операцій — ні зарахувань, ні списань”, — зазначили в Ощадбанку. Більш того, якщо на рахунку немає коштів, комісія не списується “в борг”.

Щоб не потрапити під дію цієї комісії, достатньо провести будь-яку операцію на рахунку, навіть на незначну суму. В Ощадбанку запевнили, що для уникнення списання досить будь-якої операції на 1 гривню, що дозволить рахунку залишатися активним.

Незважаючи на пояснення від банку, клієнти залишаються незадоволеними. Деякі з них вказують, що змушені користуватися послугами банку через спеціальні пропозиції, такі як “Картка киянина”, і якби не це, вони вже б відмовилися від послуг Ощадбанку.

Окрім того, питання стосується і певної “монополії” на окремі банківські послуги, через яку користувачі не мають вибору і змушені миритися з подібними умовами обслуговування.

Романчук Микола

Recent Posts

Газ відріжуть, борги виб’ють, квартири заберуть: що готує нова реформа ЖКГ

В Україні назріває справжній комунальний шок. Реформа ЖКГ, яку запустять найближчими роками, може залишити мешканців…

2 хв. ago

Мобілізація “скасовується”: хто тепер забезпечений бронею та імунітетом від ТЦК

В Україні змінили підхід до бронювання фахівців під час мобілізації. Уряд ухвалив рішення, яке дає…

12 хв. ago

Зеленський: Путін робить усе, щоб втягнути Білорусь у війну

Кремлівський лідер Володимир Путін усіма силами намагатиметься залучити білоруський народ і війська до війни. Таку думку висловив…

15 хв. ago

Конвеєр для ТЦК: експерт пояснив, що загрожує школам, лікарням та соцзакладам України

Українців чекають кардинальні зміни у сфері медицини, освіти та соціального забезпечення. Верховна Рада ухвалила закон…

15 хв. ago

Трамп натиснув червону кнопку в кабінеті: що це означає

Президент США Дональд Трамп запросив журналістку Fox News до свого кабінету у Білому домі. Він показав їй…

30 хв. ago

Безкоштовні та пільгові ліки для пенсіонерів: хто може отримати та як оформити

Пенсіонери можуть отримати безкоштовні ліки за рецептом. Програма "Доступні ліки" у 2025 році розширила перелік…

33 хв. ago