Categories: Фінанси

Окрім комісій і відсотків: “Ощадбанк” попередив про нові правила списання коштів

Ощадбанк звернувся до своїх клієнтів з важливим попередженням. Банк наголосив на можливості автоматичного списання коштів з рахунків клієнтів, що може стати неприємним сюрпризом для багатьох українців. Причина цього — договірне списання, яке дозволяє банку перекривати заборгованість клієнта за допомогою коштів, що є на інших рахунках.

Як повідомив голова правління Ощадбанку Сергій Наумов у своєму Telegram-каналі, автоматичне списання може відбуватися, якщо на рахунку клієнта з’являється прострочена заборгованість. Згідно з умовами договору комплексного банківського обслуговування, банк має право використовувати кошти з інших рахунків клієнта для погашення цієї заборгованості. Варто відзначити, що договірне списання діє лише для рахунків, відкритих у гривні.

До 28 вересня така процедура застосовувалася лише для рахунків, відкритих в одній області. Однак, з початку жовтня, банк має право здійснювати автоматичне списання коштів з усіх рахунків клієнта, незалежно від їхнього розташування.

Банкомат “Ощадбанка”. Фото з відкритих джерел

Щоб уникнути неприємних сюрпризів, клієнтам Ощадбанку рекомендується вчасно погашати заборгованості за кредитами, комісіями або іншими фінансовими зобов’язаннями перед банком. Сергій Наумов також радить залишати на балансі рахунків достатню суму для автоматичного списання комісій за банківські послуги, наприклад, за інформування.

Для зручності клієнтів банк пропонує декілька способів, як контролювати наявність заборгованості:

  • Звернутися до контакт-центру Ощадбанку, де оператори або голосовий помічник Софія допоможуть перевірити стан рахунків.
  • Скористатися чат-ботом або звернутися до найближчого відділення банку.
  • Перевірити інформацію через онлайн-сервіс Ощад 24/7, як у веб-версії, так і через мобільний застосунок.

Крім того, клієнти отримують повідомлення про виникнення заборгованості за допомогою SMS або Viber, що дозволяє вчасно вжити заходів для погашення боргу.

Якщо автоматичне списання вже відбулося, клієнтам слід негайно звернутися до Ощадбанку для уточнення деталей та вирішення питання. Це можна зробити через контакт-центр або безпосередньо у відділенні банку.

Банк також радить своїм клієнтам уважно вивчати умови договору, підписаного при відкритті рахунків, щоб уникнути несподіванок і фінансових труднощів у майбутньому.

Коломієць Надія

Recent Posts

Жодного разу не поворухнув: аналітик BILD звернув увагу на одну деталь у поведінці Путіна

Наступного дня після удару міжконтинентальною балістичною ракетою по Дніпру Путін виступив із відеозверненням, під час якого жодного…

9 хв. ago

Неповажний вчинок: Леонардо Ді Капріо відпочивав на Фіджі та спровокував скандал

Леонардо Ді Капріо потрапив у незручну ситуацію, коли проігнорував традиційну церемонію прийому на Фіджі. Нещодавно актор…

17 хв. ago

Автономери через Дію: які нові серії тепер доступні українцям

На українських дорогах все частіше можна помітити автомобілі з номерними знаками серії "DI". Це пов'язано…

28 хв. ago

Скільки потрібно вагонів, аби завантажити усіх росіян? Російське видання провело дивні підрахунки

Російське видання підрахувало, скільки вагонів знадобиться, щоб розмістити усіх росіян в одному потязі. Довжина такого складу…

37 хв. ago

План поділу України таки існує: у ГУР сказали, які регіони Путін хоче залишити, як “спірні”

Росія на чолі з володимиром путіним розпочали війну проти України далеко не для того, щоб…

45 хв. ago

У Києві екстрено розгортають блокпости: перевірки транспорту та людей стануть регулярними

У столиці продовжують готуватися до можливих загроз: Київська міська військова адміністрація разом із військовими, поліцією…

52 хв. ago