Categories: Фінанси

Окрім комісій і відсотків: “Ощадбанк” попередив про нові правила списання коштів

Ощадбанк звернувся до своїх клієнтів з важливим попередженням. Банк наголосив на можливості автоматичного списання коштів з рахунків клієнтів, що може стати неприємним сюрпризом для багатьох українців. Причина цього — договірне списання, яке дозволяє банку перекривати заборгованість клієнта за допомогою коштів, що є на інших рахунках.

Як повідомив голова правління Ощадбанку Сергій Наумов у своєму Telegram-каналі, автоматичне списання може відбуватися, якщо на рахунку клієнта з’являється прострочена заборгованість. Згідно з умовами договору комплексного банківського обслуговування, банк має право використовувати кошти з інших рахунків клієнта для погашення цієї заборгованості. Варто відзначити, що договірне списання діє лише для рахунків, відкритих у гривні.

До 28 вересня така процедура застосовувалася лише для рахунків, відкритих в одній області. Однак, з початку жовтня, банк має право здійснювати автоматичне списання коштів з усіх рахунків клієнта, незалежно від їхнього розташування.

Банкомат “Ощадбанка”. Фото з відкритих джерел

Щоб уникнути неприємних сюрпризів, клієнтам Ощадбанку рекомендується вчасно погашати заборгованості за кредитами, комісіями або іншими фінансовими зобов’язаннями перед банком. Сергій Наумов також радить залишати на балансі рахунків достатню суму для автоматичного списання комісій за банківські послуги, наприклад, за інформування.

Для зручності клієнтів банк пропонує декілька способів, як контролювати наявність заборгованості:

  • Звернутися до контакт-центру Ощадбанку, де оператори або голосовий помічник Софія допоможуть перевірити стан рахунків.
  • Скористатися чат-ботом або звернутися до найближчого відділення банку.
  • Перевірити інформацію через онлайн-сервіс Ощад 24/7, як у веб-версії, так і через мобільний застосунок.

Крім того, клієнти отримують повідомлення про виникнення заборгованості за допомогою SMS або Viber, що дозволяє вчасно вжити заходів для погашення боргу.

Якщо автоматичне списання вже відбулося, клієнтам слід негайно звернутися до Ощадбанку для уточнення деталей та вирішення питання. Це можна зробити через контакт-центр або безпосередньо у відділенні банку.

Банк також радить своїм клієнтам уважно вивчати умови договору, підписаного при відкритті рахунків, щоб уникнути несподіванок і фінансових труднощів у майбутньому.

Коломієць Надія

Recent Posts

Глава «Росатому» поскаржився Путіну на Лукашенка

Генеральний директор «Росатому» Олексій Ліхачов розповів Путіну, що держкорпорації «діставалося» від Лукашенка під час будівництва АЕС в…

11 хв. ago

Росія закриває Чорне море для Європи: про що говорять останні обстріли Одеси

Експерт із судноплавства Андрій Клименко підсумовує недавні удари по Одеському порту. Він бачить у них…

14 хв. ago

Які зміни чекають пенсіонерів у 2025 році?

У 2025 році будуть встановлені нові умови для виходу на заслужений відпочинок, а для пенсіонерів…

21 хв. ago

Назвали три знаки Зодіаку, які чекають провали та невдачі

Жовтень 2024 року, як прогнозується, стане складним місяцем для трьох знаків Зодіаку, які можуть зіткнутися…

37 хв. ago

В Україні встановлять нові дорожні знаки: подробиці

З 1 листопада 2024 року в усіх містах України зміняться правила щодо обмеження швидкості на…

48 хв. ago

ТОП-8 найдивніших законів США

Америка відома своєю свободою та демократією, але серед її законів можна знайти багато абсурдних правил,…

58 хв. ago