Categories: Фінанси

Окрім комісій і відсотків: “Ощадбанк” попередив про нові правила списання коштів

Ощадбанк звернувся до своїх клієнтів з важливим попередженням. Банк наголосив на можливості автоматичного списання коштів з рахунків клієнтів, що може стати неприємним сюрпризом для багатьох українців. Причина цього — договірне списання, яке дозволяє банку перекривати заборгованість клієнта за допомогою коштів, що є на інших рахунках.

Як повідомив голова правління Ощадбанку Сергій Наумов у своєму Telegram-каналі, автоматичне списання може відбуватися, якщо на рахунку клієнта з’являється прострочена заборгованість. Згідно з умовами договору комплексного банківського обслуговування, банк має право використовувати кошти з інших рахунків клієнта для погашення цієї заборгованості. Варто відзначити, що договірне списання діє лише для рахунків, відкритих у гривні.

До 28 вересня така процедура застосовувалася лише для рахунків, відкритих в одній області. Однак, з початку жовтня, банк має право здійснювати автоматичне списання коштів з усіх рахунків клієнта, незалежно від їхнього розташування.

Банкомат “Ощадбанка”. Фото з відкритих джерел

Щоб уникнути неприємних сюрпризів, клієнтам Ощадбанку рекомендується вчасно погашати заборгованості за кредитами, комісіями або іншими фінансовими зобов’язаннями перед банком. Сергій Наумов також радить залишати на балансі рахунків достатню суму для автоматичного списання комісій за банківські послуги, наприклад, за інформування.

Для зручності клієнтів банк пропонує декілька способів, як контролювати наявність заборгованості:

  • Звернутися до контакт-центру Ощадбанку, де оператори або голосовий помічник Софія допоможуть перевірити стан рахунків.
  • Скористатися чат-ботом або звернутися до найближчого відділення банку.
  • Перевірити інформацію через онлайн-сервіс Ощад 24/7, як у веб-версії, так і через мобільний застосунок.

Крім того, клієнти отримують повідомлення про виникнення заборгованості за допомогою SMS або Viber, що дозволяє вчасно вжити заходів для погашення боргу.

Якщо автоматичне списання вже відбулося, клієнтам слід негайно звернутися до Ощадбанку для уточнення деталей та вирішення питання. Це можна зробити через контакт-центр або безпосередньо у відділенні банку.

Банк також радить своїм клієнтам уважно вивчати умови договору, підписаного при відкритті рахунків, щоб уникнути несподіванок і фінансових труднощів у майбутньому.

Коломієць Надія

Recent Posts

Погрожував клешнями і хвостом: студентка знайшла в посилці зі взуттям отруйного скорпіона (фото)

18-річна Софія Алонсо-Моссінгер з Англії відкривала посилку зі взуттям і побачила отруйного скорпіона. Про це…

4 хв. ago

Пекельна п’ятниця від ТЦК: Військкоми масово пакували українців у буси після концертів і вечірок

Якщо ви думали, що українські нічні клуби – це місце для відпочинку, вас сильно розчарують.…

9 хв. ago

Найнесподіваніший тренд осені: стилісти розповіли як створити жіночний образ

Осінь 2024 року піднесла нам безліч сюрпризів у світі моди, і один із них —…

23 хв. ago

Може поміститися у парку Нью-Йорка: маленька країна Європи, яка приваблює туристів

Монако є другою найменшою незалежною країною у світі, перше місце в цьому плані посідає Ватикан. Ця…

39 хв. ago

Штрафи за тонування: що українцям потрібно знати про “неправильне” скло

В Україні існують чіткі правила щодо тонування скла автомобілів. Лобове скло повинно пропускати не менше…

54 хв. ago

Через це забирають субсидію: що не можна робити отримувачам допомоги

В Україні триває перепризначення субсидій на опалювальний період. Більшість субсидій буде продовжена автоматично, однак є шанс…

57 хв. ago