Categories: Фінанси

Окрім комісій і відсотків: “Ощадбанк” попередив про нові правила списання коштів

Ощадбанк звернувся до своїх клієнтів з важливим попередженням. Банк наголосив на можливості автоматичного списання коштів з рахунків клієнтів, що може стати неприємним сюрпризом для багатьох українців. Причина цього — договірне списання, яке дозволяє банку перекривати заборгованість клієнта за допомогою коштів, що є на інших рахунках.

Як повідомив голова правління Ощадбанку Сергій Наумов у своєму Telegram-каналі, автоматичне списання може відбуватися, якщо на рахунку клієнта з’являється прострочена заборгованість. Згідно з умовами договору комплексного банківського обслуговування, банк має право використовувати кошти з інших рахунків клієнта для погашення цієї заборгованості. Варто відзначити, що договірне списання діє лише для рахунків, відкритих у гривні.

До 28 вересня така процедура застосовувалася лише для рахунків, відкритих в одній області. Однак, з початку жовтня, банк має право здійснювати автоматичне списання коштів з усіх рахунків клієнта, незалежно від їхнього розташування.

Банкомат “Ощадбанка”. Фото з відкритих джерел

Щоб уникнути неприємних сюрпризів, клієнтам Ощадбанку рекомендується вчасно погашати заборгованості за кредитами, комісіями або іншими фінансовими зобов’язаннями перед банком. Сергій Наумов також радить залишати на балансі рахунків достатню суму для автоматичного списання комісій за банківські послуги, наприклад, за інформування.

Для зручності клієнтів банк пропонує декілька способів, як контролювати наявність заборгованості:

  • Звернутися до контакт-центру Ощадбанку, де оператори або голосовий помічник Софія допоможуть перевірити стан рахунків.
  • Скористатися чат-ботом або звернутися до найближчого відділення банку.
  • Перевірити інформацію через онлайн-сервіс Ощад 24/7, як у веб-версії, так і через мобільний застосунок.

Крім того, клієнти отримують повідомлення про виникнення заборгованості за допомогою SMS або Viber, що дозволяє вчасно вжити заходів для погашення боргу.

Якщо автоматичне списання вже відбулося, клієнтам слід негайно звернутися до Ощадбанку для уточнення деталей та вирішення питання. Це можна зробити через контакт-центр або безпосередньо у відділенні банку.

Банк також радить своїм клієнтам уважно вивчати умови договору, підписаного при відкритті рахунків, щоб уникнути несподіванок і фінансових труднощів у майбутньому.

Коломієць Надія

Recent Posts

Ілон Маск оновив рекорд статків: майже $350 мільярдів після виборів у США

Ілон Маск, засновник Tesla і SpaceX, оновив свій фінансовий максимум, досягнувши статків у $347,8 мільярда. Ключовим…

8 хв. ago

Усі відстрочки будуть анульовані: у Кабміні ухвалили жорстке рішення – названо терміни

Постанова Кабінету Міністрів України, яка набула чинності наприкінці жовтня 2024 року, запроваджує важливі зміни до…

16 хв. ago

Що можна швидко приготувати без світла та газу: 5 легких і корисних варіантів

І знову в Україні розпочалися віялові вимкнення електроенергії. А це означає, що із приготуваннях їжі…

23 хв. ago

Експосол США розповів про те, як Трамп намагатиметься закінчити війну в Україні

Дональд Трамп, який став переможцем на виборах у США, однозначно має певні "важелі, щоб вплинути на…

31 хв. ago

Екснардеп Парасюк звернувся до президента із вимогою

Домовитися з Путіним неможливо, тож президент Володимир Зеленський повинен мати план дій на випадок, якщо Україну примушуватимуть…

32 хв. ago

Розвідка США розсекретила інформацію про отруєння Ющенка

Опублікований документ містить перелік політичних убивств, скоєних російськими спецслужбами від початку 2000 року, коли до…

47 хв. ago