Categories: Фінанси

Окрім комісій і відсотків: “Ощадбанк” попередив про нові правила списання коштів

Ощадбанк звернувся до своїх клієнтів з важливим попередженням. Банк наголосив на можливості автоматичного списання коштів з рахунків клієнтів, що може стати неприємним сюрпризом для багатьох українців. Причина цього — договірне списання, яке дозволяє банку перекривати заборгованість клієнта за допомогою коштів, що є на інших рахунках.

Як повідомив голова правління Ощадбанку Сергій Наумов у своєму Telegram-каналі, автоматичне списання може відбуватися, якщо на рахунку клієнта з’являється прострочена заборгованість. Згідно з умовами договору комплексного банківського обслуговування, банк має право використовувати кошти з інших рахунків клієнта для погашення цієї заборгованості. Варто відзначити, що договірне списання діє лише для рахунків, відкритих у гривні.

До 28 вересня така процедура застосовувалася лише для рахунків, відкритих в одній області. Однак, з початку жовтня, банк має право здійснювати автоматичне списання коштів з усіх рахунків клієнта, незалежно від їхнього розташування.

Банкомат “Ощадбанка”. Фото з відкритих джерел

Щоб уникнути неприємних сюрпризів, клієнтам Ощадбанку рекомендується вчасно погашати заборгованості за кредитами, комісіями або іншими фінансовими зобов’язаннями перед банком. Сергій Наумов також радить залишати на балансі рахунків достатню суму для автоматичного списання комісій за банківські послуги, наприклад, за інформування.

Для зручності клієнтів банк пропонує декілька способів, як контролювати наявність заборгованості:

  • Звернутися до контакт-центру Ощадбанку, де оператори або голосовий помічник Софія допоможуть перевірити стан рахунків.
  • Скористатися чат-ботом або звернутися до найближчого відділення банку.
  • Перевірити інформацію через онлайн-сервіс Ощад 24/7, як у веб-версії, так і через мобільний застосунок.

Крім того, клієнти отримують повідомлення про виникнення заборгованості за допомогою SMS або Viber, що дозволяє вчасно вжити заходів для погашення боргу.

Якщо автоматичне списання вже відбулося, клієнтам слід негайно звернутися до Ощадбанку для уточнення деталей та вирішення питання. Це можна зробити через контакт-центр або безпосередньо у відділенні банку.

Банк також радить своїм клієнтам уважно вивчати умови договору, підписаного при відкритті рахунків, щоб уникнути несподіванок і фінансових труднощів у майбутньому.

Коломієць Надія

Recent Posts

Повербанки масово “вбивають” батареї смартфонів: як робити правильну зарядку

В Україні знову впровадили планові відключення світла, тож слід стежити за тим, щоб наші гаджети…

2 хв. ago

Найкращі авто для міста: топ-5 моделей

Обираючи авто для міських доріг, водії зазвичай звертають увагу на маневреність та компактність. Жителям мегаполісів, які щодня…

2 хв. ago

Дональд Трамп може замахнутись на купівлю Гренландії – Bild

Новообраний президент США Дональд Трамп все ще хоче купити Гренландію: його адміністрація проводить розмови про можливе придбання острова.…

11 хв. ago

Найбільша алмазодобувна компанія РФ закриватиме рудники

Російська алмазодобувна компанія «Алроса» планує скоротити витрати на співробітників і видобуток на тлі кризи в…

17 хв. ago

ТЦК може позбавити на довго: чоловікам пригрозили новим лихом

Як стало відомо, що ТЦК може позбавляти «ухилянтів» водійського посвідчення через суд, пише портал Стіна. Міноборони роз’яснило, як…

24 хв. ago

Скільки ракет «Орешник» має Росія? Дані CNN

Росія застосувала «експериментальну балістичну ракету середньої дальності» під час атаки на Дніпро. Ймовірно, країна має…

28 хв. ago