Categories: Фінанси

Окрім комісій і відсотків: “Ощадбанк” попередив про нові правила списання коштів

Ощадбанк звернувся до своїх клієнтів з важливим попередженням. Банк наголосив на можливості автоматичного списання коштів з рахунків клієнтів, що може стати неприємним сюрпризом для багатьох українців. Причина цього — договірне списання, яке дозволяє банку перекривати заборгованість клієнта за допомогою коштів, що є на інших рахунках.

Як повідомив голова правління Ощадбанку Сергій Наумов у своєму Telegram-каналі, автоматичне списання може відбуватися, якщо на рахунку клієнта з’являється прострочена заборгованість. Згідно з умовами договору комплексного банківського обслуговування, банк має право використовувати кошти з інших рахунків клієнта для погашення цієї заборгованості. Варто відзначити, що договірне списання діє лише для рахунків, відкритих у гривні.

До 28 вересня така процедура застосовувалася лише для рахунків, відкритих в одній області. Однак, з початку жовтня, банк має право здійснювати автоматичне списання коштів з усіх рахунків клієнта, незалежно від їхнього розташування.

Банкомат “Ощадбанка”. Фото з відкритих джерел

Щоб уникнути неприємних сюрпризів, клієнтам Ощадбанку рекомендується вчасно погашати заборгованості за кредитами, комісіями або іншими фінансовими зобов’язаннями перед банком. Сергій Наумов також радить залишати на балансі рахунків достатню суму для автоматичного списання комісій за банківські послуги, наприклад, за інформування.

Для зручності клієнтів банк пропонує декілька способів, як контролювати наявність заборгованості:

  • Звернутися до контакт-центру Ощадбанку, де оператори або голосовий помічник Софія допоможуть перевірити стан рахунків.
  • Скористатися чат-ботом або звернутися до найближчого відділення банку.
  • Перевірити інформацію через онлайн-сервіс Ощад 24/7, як у веб-версії, так і через мобільний застосунок.

Крім того, клієнти отримують повідомлення про виникнення заборгованості за допомогою SMS або Viber, що дозволяє вчасно вжити заходів для погашення боргу.

Якщо автоматичне списання вже відбулося, клієнтам слід негайно звернутися до Ощадбанку для уточнення деталей та вирішення питання. Це можна зробити через контакт-центр або безпосередньо у відділенні банку.

Банк також радить своїм клієнтам уважно вивчати умови договору, підписаного при відкритті рахунків, щоб уникнути несподіванок і фінансових труднощів у майбутньому.

Коломієць Надія

Recent Posts

Підвищення податків в Україні: хто платитиме більше і як це вплине на ріст цін

Верховна Рада підвищила податки. Законопроєкт, який викликав багато суперечок і серед депутатів, і серед громадськості, остаточно…

8 хв. ago

Російські військові дезертирують та просять прихистку у Франції: ЄС видав перші візи

Російські військові, які висловили антивоєнну позицію та не стали воювати проти України, або ж втекли з…

16 хв. ago

“Я тобі носа зламаю”: у Києві чоловік напав і травмував інспекторку з паркування

У Києві чоловік напав на інспекторку з паркування. Він погрожував жінці зламати ніс, якщо вона йому випише…

26 хв. ago

Росія заплатить Брунею, щоб його команда зіграла з ними у футбол

Збірна Росії з футболу вкотре стала об'єктом глузувань. Все через те, що планує зіграти проти…

36 хв. ago

Знайшла через 25 років: жінка стала поліціянткою, щоб покарати вбивцю свого батька

Жінка з Бразилії, яка присвятила все своє життя пошукам вбивці батька, змогла нарешті здійснити свою…

44 хв. ago

І таке по всій Україні: ТЦК влаштували масові облави у Києві, Дніпрі, Харкові та інших містах

Ввечері 11 жовтня по всій Україні співробітники ТЦК разом із Національною поліцією влаштували масові облави.…

47 хв. ago