Державний “Ощадбанк” обмежує клієнтам доступ до особистих грошей, “заморожуючи” їхні рахунки. При цьому оперативно зняти обмеження – майже нездійсненне завдання. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.
Зі скаргою на дії фінустанови звернувся військовослужбовець. Клієнт заявив, що “Ощад” раптово заблокував рахунок через велику кількість операцій.
“Одного чудового дня, а саме 21.03 прийшла смс від банку, що у зв’язку з фінмоніторингом встановлені обмеження по карті, будучи в лавах ЗСУ дійсно проводжу багато платежів через перекази на інші карти“, – поділився клієнт.
Незабаром чоловік з’явився у відділення банку, надав роз’яснення щодо транзакцій, а також виконав інші вимоги. Однак це не привело до зняття блокування.
Клієнт обурився, що понад місяць не може виконувати жодних фінансових операцій та скористатися власними коштами.
“На сьогоднішній день карта досі заблокована, телефоном кажуть йти у відділення, у відділенні чекайте. На моє запитання скільки ще чекати нічого не говорять, нині на карті більше 70 тис, а саме головне що на цей рахунок можна переказати кошти“, – обурився українець.
Ігнорувати повістку без вагомої причини не можна. Але якщо при цьому були процедурні порушення, накладений…
Майже 150 тисяч українців, які не платили аліменти понад три місяці, втратили право виїзду за…
Кабінет Міністрів України ухвалив новий список платних послуг, які відтепер зможуть офіційно надавати державні та…
Цього тижня погода в Україні буде мінливою — з короткочасними дощами, грозами та справжнім літнім…
Чоловіки, які не стали на облік або не впорядкували документи, зможуть тимчасово уникнути мобілізації. Їм…
Українські спецслужби проводять масштабну спецоперацію проти зрадників у власних лавах. Один із детективів Національного антикорупційного…