У супермаркетах та магазинах України касири можуть відмовлятись приймати певні купюри чи монети, пояснюючи це тим, що немає здачі. Однак така практика є порушенням законодавства, і в таких випадках покупцям рекомендується звертатися зі скаргою до адміністрації закладу.
Як зазначили експерти “Захисту прав споживачів”, покупці повинні поскаржитися керівництву супермаркету, адже:
Також підкреслюється, що вимога конкретної суми здачі від покупця або примушування його обмінювати великі купюри в іншому місці – це порушення обов’язків касира.
“Проблема з відсутністю решти – це відповідальність касира, а не покупця. Якщо касир продовжує наполягати на таких вимогах, звертайтеся до керівництва магазину і повідомляйте про порушення”, – пояснили експерти.
Магазини та супермаркети зобов’язані на цінниках вказувати точну, зрозумілу та лаконічну інформацію, щоб не вводити покупців в оману. Наприклад, повинно бути чітко зазначено, яка вага товару відповідає вказаній ціні. Порушення таких вимог може призвести до відповідальності.
У Держпродспоживслужбі пояснили, що оформлення цінників має бути завершене до того, як товар потрапить у торговий зал. Працівники магазину повинні перевірити наявність і правильність оформлення цінників перед початком роботи.
Іноді трапляються ситуації, що стояти в черзі до примірювальної немає часу, але дуже подобається справа.…
Відомий французький актор та громадянин Росії Жерар Депардьє, який постав перед судом через звинувачення у сексуальному…
В істориків майбутнього буде багато запитань до нашого покоління. Користувачі інтернету попросили найрозумнішу нейромережу для генерації…
В Україні триває дія військового стану, а також відбуваються заходи щодо загальної мобілізації. Деякі військові…
Президент США Дональд Трамп висловив думку, що Гренландія є важливою для Сполучених Штатів з точки…
Зазначається, що раніше деякі категорії пенсіонерів, а саме: особи, які отримали довідку ВПО до 24…