У супермаркетах та магазинах України касири можуть відмовлятись приймати певні купюри чи монети, пояснюючи це тим, що немає здачі. Однак така практика є порушенням законодавства, і в таких випадках покупцям рекомендується звертатися зі скаргою до адміністрації закладу.
Як зазначили експерти “Захисту прав споживачів”, покупці повинні поскаржитися керівництву супермаркету, адже:
Також підкреслюється, що вимога конкретної суми здачі від покупця або примушування його обмінювати великі купюри в іншому місці – це порушення обов’язків касира.
“Проблема з відсутністю решти – це відповідальність касира, а не покупця. Якщо касир продовжує наполягати на таких вимогах, звертайтеся до керівництва магазину і повідомляйте про порушення”, – пояснили експерти.
Магазини та супермаркети зобов’язані на цінниках вказувати точну, зрозумілу та лаконічну інформацію, щоб не вводити покупців в оману. Наприклад, повинно бути чітко зазначено, яка вага товару відповідає вказаній ціні. Порушення таких вимог може призвести до відповідальності.
У Держпродспоживслужбі пояснили, що оформлення цінників має бути завершене до того, як товар потрапить у торговий зал. Працівники магазину повинні перевірити наявність і правильність оформлення цінників перед початком роботи.
У Вінниці мешканці, які тривалий час не сплачують рахунки за воду та каналізацію, можуть залишитися…
Українців, які порушили правила військового обліку, можуть оголошувати у розшук як ухилянтів. Такий статус не…
Водії вантажівок почали отримувати штрафи у 51 000 гривень за серйозні порушення вагових норм. На…
З 2025 року жінки в Україні не зможуть вийти на пенсію в 60 років без…
В Україні обговорюють запровадження часткового розкриття банківської таємниці. Йдеться про створення нового закритого реєстру, який…
Жителі Києва дедалі активніше переїжджають у передмістя. Найбільше киян обирають для проживання заміське житло в…