Українські користувачі часто стикаються зі спробами шахраїв викрасти кошти з їхніх банківських рахунків. ПриватБанк розробив інструкції для клієнтів, які стали жертвами подібних дій, аби допомогти оперативно відреагувати, повідомити про проблему та зберегти кошти, повідомляє Мінфін.
ПриватБанк наголошує, що застосовує сучасні технології для захисту даних клієнтів. Водночас, за розслідування випадків шахрайства відповідають правоохоронні органи, а банк готовий надавати їм усебічну підтримку.
Якщо ви помітили несанкціоноване списання грошей із вашого рахунку, виконайте наступні дії:
Увійдіть до застосунку “Приват24”
Оберіть тип проблеми
Подайте заявку
Перевірте статус заявки
Навіть офіційна відстрочка від мобілізації не гарантує захисту, якщо її вчасно не поновити. У разі…
У селищі Клесів на Рівненщині місцеві жителі проводять туристичні мандрівки до місць колишнього незаконного видобутку…
Ощадбанк розпочав експеримент із залученням штучного інтелекту для спілкування з клієнтами. У рамках проєкту перевіряється,…
У Європі зростає популярність острова Мен — самоврядної території між Британією та Ірландією. У 2024…
Більшість українців зазначають, що їм вистачає грошей на їжу, але не завжди — на одяг…
В Україні хочуть змінити порядок нарахування зарплат держслужбовцям. Прожитковий мінімум більше не впливатиме на оклади…