Клієнтка “Ощадбанку” кілька тижнів чекала на зарплатну картку через затяжні бюрократичні процеси. Весь цей час вона не могла одержати чесно зароблені кошти. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.
Українка заявила, що звернулася до відділення “Ощаду” для оформлення зарплатної картки. Одразу ж з’явилися нюанси та сюрпризи.
За словами клієнтки, їй не змогли видати картку, оскільки у відділенні не виявилося “пластика”, проте дуже спритно підсунули кредитку, якої вона навіть не потребувала.
“Після того як мені оформили рахунок виявилось, що зарплатних карток в наявності немає, натомість є кредитні. Зарплатну карту мені сказали треба чекати два тижні, а кредитну мені видали одразу“, – поділилася українка.
Після двох тижнів очікування та кількох візитів до відділення, жінці повідомили, що вона вже може отримати картку. Проте забрати її так і не вдалося через закриття каси.
“Отже, висновок зарплата на рахунку є, а зняти я її не можу (за словами консультанта з рахунку гроші не знімають, тільки при наявності картки). Такого обслуговування я ще не бачила і не рекомендую нікому!” – обурилася клієнтка.
Навіть офіційна відстрочка від мобілізації не гарантує захисту, якщо її вчасно не поновити. У разі…
У селищі Клесів на Рівненщині місцеві жителі проводять туристичні мандрівки до місць колишнього незаконного видобутку…
Ощадбанк розпочав експеримент із залученням штучного інтелекту для спілкування з клієнтами. У рамках проєкту перевіряється,…
У Європі зростає популярність острова Мен — самоврядної території між Британією та Ірландією. У 2024…
Більшість українців зазначають, що їм вистачає грошей на їжу, але не завжди — на одяг…
В Україні хочуть змінити порядок нарахування зарплат держслужбовцям. Прожитковий мінімум більше не впливатиме на оклади…