Categories: Фінанси

Клієнти Ощадбанку скаржаться на погану роботу терміналів — деталі

Клієнтка держфінустанови “Ощадбанк” розповіла, як залишилась без грошей, намагаючись зняти кошти у терміналі. На думку громадянки, банку варто ретельніше слідкувати за роботою своїх пристроїв, адже процедура повернення коштів довготривала.

Про таку ситуацію повідомила на порталі “Мінфін”.  

Детальніше про проблему зі зняттям грошей

Як пояснила жінка, вона хотіла отримати готівкові кошти з картки в одному з терміналів, проте зробити це не вдалося. Під час здійснення процедури гроші з картки списались, про що надійшло сповіщення, однак пристрій купюри не видав.

“Сьогодні 31.03.2025 р. хотіла зняти кошти з картки. Скористалась терміналом Ощадбанку. І що ви думаєте, мені вдалось зняти кошти? Кошти з картки зняло, але не видало. І одразу приходить повідомлення смс, що на вашому рахунку 55 грн”, — йдеться у зверненні.

Громадянка розповіла, що у відділенні Ощадбанку написала заяву щодо втрати коштів. Точної дати повернення грошей не надали, тоді як йдеться про єдині її кошти.

Що треба знати про процедуру повернення коштів

На порталі зазначили, що термін повернення грошей залежить від того, з картки якого банку знімаються кошти в терміналі Ощадбанку. Як правило, гроші можуть повернутися автоматично протягом 5−14 діб, після здійснення процедури інкасації. Якщо картка іншого банку, то заяву на повернення потрібно писати в іншому банку. У такому випадку очікування відповіді може тривати 45–120 днів.

“Технічні збої техніки бувають і в інших банках, не тільки в Ощаді. Інкасацією займається не банк, а окрема спеціальна служба”, — йдеться у повідомленні.

За даними банку, у випадку невидачі коштів і за наявності повідомлення “Операція завершена” необхідно звернутися до найближчого офісу Ощадбанку в області, де встановлений термінал або туди, де було відкрито рахунок.

Клієнт має написати заяву-претензію, вказавши деякі дані. Банк почне розслідування на основі такої інформації:

  • номера банкомата, дати, часу та суми операції;
  • номера банківської картки (перші шість та останні чотири цифри).

У разі, якщо після розслідування виявиться, що кошти дійсно не були отримані, їх буде повернуто на рахунок клієнта.

“Якщо використовувалася карта іншого банку, потрібно звернутися до банку-емітента вашої картки. Саме він має провести розслідування та вирішити питання щодо повернення коштів”, — зазначають у фінустанові.

Романчук Микола

Recent Posts

Боржникам почали блокувати каналізації: водоканали переходять до жорстких дій

У Вінниці мешканці, які тривалий час не сплачують рахунки за воду та каналізацію, можуть залишитися…

3 години ago

Чи можна знятися з розшуку ТЦК через “Резерв+”: пояснення адвоката

Українців, які порушили правила військового обліку, можуть оголошувати у розшук як ухилянтів. Такий статус не…

3 години ago

На трасах водіям почали виписувати штрафи на 51 тисячі гривень

Водії вантажівок почали отримувати штрафи у 51 000 гривень за серйозні порушення вагових норм. На…

3 години ago

Пенсія в 60 — лише за стажу: кому доведеться працювати довше

З 2025 року жінки в Україні не зможуть вийти на пенсію в 60 років без…

3 години ago

Мінфін та НБУ готують зміни щодо банківської таємниці: що увійде до нового реєстру

В Україні обговорюють запровадження часткового розкриття банківської таємниці. Йдеться про створення нового закритого реєстру, який…

4 години ago

Кияни масово залишають столицю: куди їдуть

Жителі Києва дедалі активніше переїжджають у передмістя. Найбільше киян обирають для проживання заміське житло в…

4 години ago