З червня 2025 року ПриватБанк впровадив новий стандарт телефонної комунікації з клієнтами. Відтепер усі дзвінки від банку надходитимуть лише з короткого номера 3700. Про це повідомила пресслужба фінансової установи. Такий підхід має захистити клієнтів від шахраїв, які маскуються під працівників банку.
У ПриватБанку наголошують, що жоден працівник банку не здійснює дзвінки через месенджери Telegram, Viber або WhatsApp. Якщо вам телефонують у месенджер і представляються співробітником ПриватБанку — це ознака шахрайства.
Новий стандарт комунікації передбачає, що офіційні дзвінки здійснюються лише з номера 3700. Цей номер працює для всіх клієнтів банку, зареєстрованих у мобільних мережах Київстар, Vodafone та Lifecell. За потреби, дзвінки можливі і з інших номерів, проте їх можна перевірити в застосунку Приват24 через меню «Комунікації – Дзвінки – Перевірити номер телефону».
Паралельно ПриватБанк нагадав клієнтам про типову шахрайську схему. Аферисти телефонують людям, представляються банківськими працівниками й повідомляють про “оновлений додаток”, який нібито потрібно встановити. Насправді мова йде про фішингову програму, яка відкриває зловмисникам доступ до інтернет-банкінгу. Вони також переконують користувачів надати код зі смс або голосового дзвінка служби підтримки.
Щоб не стати жертвою фінансового шахрайства, у ПриватБанку рекомендують завжди самостійно передзвонювати на офіційний номер банку, вказаний на вашій платіжній картці. Також важливо припинити розмову, якщо хтось вимагає паролі, смс-коди або просить встановити сторонній додаток.
Фінансова установа наголошує: усі офіційні застосунки слід завантажувати лише з перевірених джерел — Google Play, App Store або Microsoft Store. У разі підозрілої активності або якщо ви стали жертвою шахраїв, слід звернутися до кіберполіції або заповнити форму зворотного зв’язку на їхньому сайті.