При використанні банкоматів ПриватБанку існує ризик залишитись без грошей. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Клієнт ПриватБанку заявив, що через банкомат намагався поповнити свою картку і вже вніс кошти, але пристрій перезавантажився. Після цього банкомат повернув картку, а гроші не зарахував.
“При поповненні поточної картки готівкою банкомат перевантажився із внесеними грошима, повернув картку та не зарахував гроші“, – поділився українець.
Клієнта не так засмутила ситуація з банкоматом, як реакція співробітників ПриватБанку. Після кількох звернень у підтримку йому заявили, що жодних збоїв у роботі пристрою зафіксовано не було. Куди поділися гроші, а головне, як їх повернути, йому не повідомили.
“Звернення 4 рази на чат ПриватБанку та скарга засобами приват24 ефекту не дали, відповідь одна: збоїв не виявлено. Дуже прикро і незрозуміло куди зникли гроші“, – обурився клієнт.
Представники “Привату” відреагували на публічну скаргу та заявили, що передали інформацію до відповідного відділу і в ситуації вже розбираються профільні фахівці.
У п'ятницю, 22 листопада, у Росії різко послабився рубль, реагуючи на нові санкції Сполучених Штатів. Курс…
У 2024 році в Україні триває мобілізація, і багатьох цікавить, як хвороби серця та кровообігу…
Тимчасова слідча комісія з питань порушення законодавства в Міноборони та ЗСУ рік вивчала ситуацію у…
Ви думаєте, що листопад — це час для гарячого чаю та затишних пледів? А ось…
Ситуація з обстрілами та пошкодженнями АЕС в Україні викликає занепокоєння. Так, під час ворожих обстрілів…
Після удару балістичною ракетою по Україні, росіяни почали поширювати карту на якій позначили європейські міста…