При використанні банкоматів ПриватБанку існує ризик залишитись без грошей. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Клієнт ПриватБанку заявив, що через банкомат намагався поповнити свою картку і вже вніс кошти, але пристрій перезавантажився. Після цього банкомат повернув картку, а гроші не зарахував.
“При поповненні поточної картки готівкою банкомат перевантажився із внесеними грошима, повернув картку та не зарахував гроші“, – поділився українець.
Клієнта не так засмутила ситуація з банкоматом, як реакція співробітників ПриватБанку. Після кількох звернень у підтримку йому заявили, що жодних збоїв у роботі пристрою зафіксовано не було. Куди поділися гроші, а головне, як їх повернути, йому не повідомили.
“Звернення 4 рази на чат ПриватБанку та скарга засобами приват24 ефекту не дали, відповідь одна: збоїв не виявлено. Дуже прикро і незрозуміло куди зникли гроші“, – обурився клієнт.
Представники “Привату” відреагували на публічну скаргу та заявили, що передали інформацію до відповідного відділу і в ситуації вже розбираються профільні фахівці.
В Україні багато хто здивується, що за користування радіо у власному автомобілі можуть стягувати штрафи.…
Піджак - це не просто класика, а один з головних трендів 2025 року. У новому…
Військовозобов'язані громадяни України, які мають статус "обмежено придатних до військової служби", зобов'язані до 5 лютого…
Зарплата президента США вважається найвищою, хоча її сума не переглядалась вже понад декілька років. Президент…
У столичному хостелі Hostel Vshokoladi відмовилися обслуговувати групу, у складі якої був речник Військово-морських сил…
У суботу, 18 січня, правоохоронці повідомили чинному народному депутату України про підозру в організації незаконного…