При використанні банкоматів ПриватБанку існує ризик залишитись без грошей. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Клієнт ПриватБанку заявив, що через банкомат намагався поповнити свою картку і вже вніс кошти, але пристрій перезавантажився. Після цього банкомат повернув картку, а гроші не зарахував.
“При поповненні поточної картки готівкою банкомат перевантажився із внесеними грошима, повернув картку та не зарахував гроші“, – поділився українець.
Клієнта не так засмутила ситуація з банкоматом, як реакція співробітників ПриватБанку. Після кількох звернень у підтримку йому заявили, що жодних збоїв у роботі пристрою зафіксовано не було. Куди поділися гроші, а головне, як їх повернути, йому не повідомили.
“Звернення 4 рази на чат ПриватБанку та скарга засобами приват24 ефекту не дали, відповідь одна: збоїв не виявлено. Дуже прикро і незрозуміло куди зникли гроші“, – обурився клієнт.
Представники “Привату” відреагували на публічну скаргу та заявили, що передали інформацію до відповідного відділу і в ситуації вже розбираються профільні фахівці.
Значна частина українців стикається з адміністративною відповідальністю за порушення законодавства про військовий обов’язок, зокрема за…
Українці, які є клієнтами "Газмереж", отримають додаткову платіжку з іншими умовами оплати. Про це попередили в одній…
В Україні електронні водійські документи офіційно визнані на рівні з паперовими чи пластиковими, але не…
В Україні розпочався так званий "сезон кліщів". Вони дедалі частіше кусають людей, інформують у Міністерстві охорони здоров'я…
Попередження про небезпечні та стихійні метеорологічні явища по території України опублікували в Укргідрометцентрі. Так, за даними…
Зловмисники поширюють фейкову інформацію про нові правила нарахування пенсійних виплат і видають себе за представників Пенсійного фонду України…