Клієнти державного «ПриватБанку» можуть втратити кошти за програмою «Пакунок малюка» у разі блокування рахунків в рамках фінансового моніторингу. Оскільки йдеться про особливі кошти, вони повертаються на державні рахунки.
Про таку ситуацію розповіла одна з громадянок на порталі Мінфін.
Як повідомила одна з клієнток банку, вона мала на рахунку невикористані кошти, оформлені за програмою «Пакунок малюка». Одного дня банк без попереджень розірвав з нею ділові відносини, закривши всі рахунки.
Хоч фінустанова надала можливість вивести власні кошти на рахунки інших банків, дитячі кошти повернулись на рахунки держави, адже йдеться про спеціальний рахунок, з якого не можна переказувати та знімати гроші.
– В один момент без попереджень та пояснень причини, вирішили розірвати відносини зі мною. Залишки коштів з рахунків переказали на рахунок в іншому банку. Все б нічого, але був у мене рахунок «Пакунок малюка», на якому була певна сума.
Звісно, тому, що це особливий рахунок, з якого не можна знімати або переказувати гроші, вони повернулись державі. Таким чином ПриватБанк залишив мою дитину без грошей, які її по праву…, — йдеться у повідомленні.
Клієнтка зауважила, що ані на гарячій лінії, ані працівники відділення не змогли нічим допомогти. Вона вважає, що державний банк міг не закривати відповідний рахунок на якийсь час, щоб використати кошти, а також попередити про розірвання співпраці.