Модна дизайнерка Міучча Прада колись порадила, звертаючи увагу на колір, замислюватись – нас тягне до нього тому, що він нам дійсно подобається, чи через модні тренди. Тим не менше, знати, які кольори зараз у моді, завжди важливо. Це дозволяє додавати в образи правильні акценти.
Саме тому британський Vogue вирішив проаналізувати осінні модні покази, щоби назвати ті відтінки, які будуть у фаворі в наступному сезоні. Якщо коротко, то на нас чекає досить яскрава осінь. Причому додавати трендові кольори у свої образи радять не тільки у вигляді повноформатних речей, але і невеличких аксесуарів до монохромних та стриманих ансамблів. Вони привнесуть неабияку свіжіть у ваші луки.
Колір року за версією інституту Pantone залишається з нами і восени. Цей світлий та теплий відтінок коричневого натякає на затишок і тепло, якого ми всі так потребуємо, коли на вулиці стає холодніше.
Якщо обирати червоні речі цієї осені, то вони мають бути соковитими та насиченими, справді яскравими і навіть кричущими. В тренді колір стиглого помідора, який не соромиться виділятись і аж пашіти на сонячному світлі.
Про яскраві неонові відтінки часом кажуть, що вони є проявом несмаку і доречні лише у деяких дуже специфічних ситуаціях, як похід у клуб. Але не цієї осені. У наступному сезоні неон буде присутній і в одязі, і в аксесуарах. І поєднуватись з цікавими нетрадиційними матеріалами, такими як сітка, а також великими об’ємними речами, які одразу звертають на себе всю увагу.
Згадайте цукрову вату або жувальну гумку – саме такий відтінок рожевого повертається в моду. Цей колір присутній в усьому – в сукнях, сорочках, спідницях, аксесуарах і навіть у верхньому одязі та джинсах.
Гірчицю ми бачимо в усіх можливих проявах цієї осені. Вона присутня і у трикотажі, і в текстилі. А поєднувати її краще з базовими чорним та сірим – цей колір любить залишатись головним солістом.
Який би колір ви не полюбляли, цієї осені оберіть його пастельну версію. М’ятний, відтінок вершкового масла, світлий блакитний, найніжніший помаранчевий, розбілений фіолетовий – колір має більше вгадуватись, ніж бути присутнім.

